بازدید مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از باشگاه های كشتی



مدير كل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از باشگاه های كشتی استان هرمزگان بازدید کرد.
ايرج رحمانی برای افتتاح چند پروژه و برگزاری چند مسابقه كشوری به هرمزگان سفر كرده بود به همراه امياری مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان از تجهيزات هيات كشتی استان ديدن كردند.
 لازم به ذكر است اقاي رحماني از مربيان به نام كشتي كشور در دهه ي شصت هستند كه در باشگاه شهيد مجيد شاهي بندرعباس مربيگري كردند .
رحمانی مديركل امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان هرمزگانی شايسته بهترين ها هستند و بايد از بهترين امكانات بهره مند شوند مخصوصا ورزش كشتی كه ورزش اول كشور ما است و بايد توجه بيشتری به اين رشته شود.
وی بیان داشت: خيلی خوشحالم كه كشتی استان هرمزگان را افراد متخصص به دست گرفتند و استاد جلال نعيمی از قهرمانان كشور و استان هرمزگان هستند كه باعث افتخار همه ما هستند.
رحمانی از نوبانی رئيس هيات كشتی قدردانی کرد و بیان داشت: ايشان در راس هیات افراد متخصص را دور هم جمع كرده است و اکنون شاهد پيشرفت كشتی هرمزگان در كشور هستیم.
امياری مديركل ورزش و جوانان هرمزگان هم گفت: حضور رحمانی در استان هرمزگان مايع خير و بركت است و ايشان در سفر سه روزه خود به منظور حضور در ششمین دوره رقابت های دوماراتن آقایان و نیمه ماراتن بانوان جام هرمز قهرمانی کشور، بازدید از زمین ورزشی ساحلی سورو بندرعباس محل برگزاری تورجهانی سه ستاره والیبال ساحلی، بازدید از زمین دهکده آبی ساحلی بندرعباس و چندین پروژه عمرانی ورزشی به هرمزگان سفر کردند كه در این بین به محل باشگاه كشتی شهيد مجيد شاهی هم آمدند تا از نزديک از امکانات اين رشته ورزشی ديدن كنند.
وی بیان داشت: ورزش كشتی در هرمزگان از روند رو به رشدی برخوردار است و ما در راستای اين پيشرفت از اين رشته ورزشی حمايت می كنيم تا كشتی هرمزگان در كشور حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها