برای ارائه خدمات بیمه ای؛

خانه‌های صنایع دستی می‌توانند کارگزار بیمه روستاییان و عشایر شوند



مدیر بیمه صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان گفت: خانه های صنایع دستی جهت تسهیل در ارایه خدمات بیمه ای می‌توانند کارگزار بیمه روستاییان و عشایر شوند.

به گزارش صبح ساحل، جلسه چهار جانبه معاونت صنایع دستی، مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بیمه سلامت و مدیران خانه های صنایع دستی استان به عنوان نمایندگان صنعتگران صنایع دستی برگزار شد.

مدیر بیمه صندوق روستاییان و عشایر هرمزگان گفت:در این جلسه مقرر شد،صنعتگران برای استفاده از مزیت مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان از طریق بیمه روستاییان و عشایر و برای استفاده از خدمات درمانی به بیمه سلامت معرفی شوند.

محمدعلی دشوارگر افزود: خانه‌های صنایع دستی جهت تسهیل در ارایه خدمات بیمه‌ای می‌توانند کارگزار بیمه روستاییان و عشایر شوند.

وی اضافه کرد: برای آشنایی بیشتر جامعه صنعتگران با مزایای بیمه و با هماهنگی خانه های صنایع دستی میز خدمت و کاروان ده گردشی در جمع صنعتگران تشکیل می شود.

دشوارگر تصریح کرد:کاروان ده گردشی تدبیر امروز،امید فردا متشکل از کارشناسان بیمه روستاییان و عشایر و کارگزار هر منتطقه به ابتکار مدیریت استان هرمزگان با حضور در مناطق مورد درخواست به اطلاع رسانی و نام نویسی در بین جامعه هدف اقدام می کند.

منبع: ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها