معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اعلام کرد:

دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان راه اندازی می شود



معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: با پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت گرفته، راه‌اندازی دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان، در دستور کار است و باید با حمایت مالی صنایع موجود در استان و همکاری استاندار هرمزگان با جدیت اجرایی شود.

به گزارش صبح ساحل، دکتر محمدتقی نظر پور همچنین در جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنا دانشگاه هرمزگان در سال ۹۸، ضمن ابراز تشکر از مشارکت خیرین در ساخت پروژه‌های خوابگاهی دانشگاه‌های وزارت علوم و تحقیقات و فناوری بر لزوم مناسب بودن معماری این سازه‌ها تأکید کرد و کیفیت محل زندگی دانشجویان در دوران تحصیل را در پیشرفت علمی آن‌ها بسیار مؤثر دانست.

دکتر علی‌اکبر شیخی فینی رئیس دانشگاه هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت‌های اتفاق افتاده در طول سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ به بیان گزارش عملکرد مدیریت این دانشگاه پرداخت.

دکتر نظرپور همچنین در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت تقویت امکانات دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه هرمزگان، عنوان کرد: در این راستا حمایت‌های لازم را خواهیم داشت و از استاندار هرمزگان نیز می‌خواهیم که کمک‌های خوبی به این دانشگاه داشته باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت گرفته، راه‌اندازی دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان، در دستور کار است و باید با حمایت مالی صنایع موجود در استان و همکاری استاندار هرمزگان با جدیت اجرایی شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، استاندار هرمزگان نیز در این دیدار لزوم تقویت دانشگاه‌های استان در راستای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در هرمزگان را از دیگر اولویت‌های مهم در حوزه علمی و دانشگاهی هرمزگان برشمرد که باید مورد توجه باشد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون دائمی دانشگاه هرمزگان، در سفر به استان هرمزگان، ضمن بازدید از پروژه‌های در دست‌ساخت مانند استخر سرپوشیده، سالن همایش‌ها و سلف‌سرویس دانشگاه هرمزگان، از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه‌ها قرار گرفت.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها