بقاع شاخص هرمزگان محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان



مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی دربقاع متبرکه شاخص استان برای کمک به سیل‌زدگان استان‌و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بقاع متبرکه شاخص استان برای کمک به سیل‌زدگان استان‌ وسیستان و بلوچستان برپا شده است.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان، با اشاره به وقوع سیل در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان افزود: یکی از وظایف دینی مجموعه اوقاف در شرایط بروز بلایای طبیعی کمک به درماندگان و تهیه نیاز‌های اولیه است که در این راستا از سوی سازمان اوقاف تمامی ادارات کل اوقاف استان‌های سراسر کشور برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیستان و هرمزگان بسیج شدند.

او گفت: شهروندان می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان در اختیار مسئولان مربوطه در بقاع متبرکه قرار دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خواستار کمک خیران و واقفان خیراندیش به سیل‌زدگان شد و افزود: اوقاف هرمزگان آماده همکاری برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان این استان‌های است.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان گفت:اقلام گرمایشی، لباس، پتو، چادر، بخاری، غذای گرم و کنسرویجات از موارد مورد نیاز سیل زدگان است که امیدواریم با همت مردم همیشه در صحنه این اقلام جمع آوری و به دست مردم شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان برسد.

او افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های جمع آوری در بقاع شاخص استان تحویل دهند تا این کمک‌ها به دست مردم سیل زده رسانده شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها