قول وزیر راه برای احداث پل بر روی رودخانه جگین در بشاگرد



وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد، از برنامه ریزی جهت احداث پل بر روی این رودخانه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان، صبح یکشنبه(۲۹ د ماه) از روستاهای سیل زده دهستان گابریک در شهرستان جاسک بازدید کردند.

استاندار هرمزگان و وزیر راه و شهرسازی از نزدیک آخرین وضعیت روستاهای این منطقه از جمله حاجی آباد، کروچ بالا و کروچ پایین، لیره ای، سدیج و گرندو را مورد بررسی قرار دادند.وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان ضمن بازدید از کمپ های اسکان اضطراری ساکنان این روستاهای سیل زده، با مردم این مناطق به گفتگو پرداختند.

بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی جهت تسریع در جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این مناطق مستقر می‌شوند.

همچنین پس از بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان جاسک، وزیر راه و شهرسازی عازم شهرستان بشاگرد شد. استاندار هرمزگان و وزیر راه و شهرسازی، با حضور در شهرستان بشاگرد از روستاهای سیل زده در این شهرستان بازدید می‌کنند.

اسلامی پس از ورود به شهرستان بشاگرد، از منطقه رودخانه جگین در این شهرستان بازدید کرد.در این بازدید وزیر راه و شهرسازی بر پیگیری درخواست اهالی این منطقه برای ساخت پل بر روی رودخانه جگین جهت سهولت در رفت و آمد مردم، تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد، از برنامه ریزی جهت احداث پل بر روی این رودخانه خبر داد.

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود: در این راستا یک پل موقت و یک پل دائم بر روی رودخانه جگین احداث می‌شود که این امر موجب سهولت در رفت و آمد و برقراری راه ارتباطی ۵۶ روستا در این منطقه خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین قرار بر این شد جهت سهولت در بخش گافر و پارامون نیز راهدارخانه ای نیز احداث شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها