هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور:

شهرداری بندرعباس با همنام بمی خودش بازی می کند



هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، شش بازی هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فردا دوشنبه سی ام دی ماه در چند شهر ایران برگزار می شود.
در این هفته شهرداری بندرعباس که تا پایان هفته چهاردهم با سیزده امتیاز در مکان چهاردم جدول رده بندی قرار گرفته است فردا از ساعت ۱۴ در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم ۱۹ امتیازی شهرداری بم می باشد. 
در گروه دوم این رقابت‌ها فاصله امتیازات تیم ها بسیار نزدیک است و با یک پیروز ویا باخت جای تیم ها در جدول رده‌بندی تغیر پیدا می کند. شهرداری در این بازی اگر بتواند به پیروزی دست پیدا کند و سه تیم بالای سرش شکست بخورند می تواند از مکان چهاردهم به مکان یازدهم جدول رده بندی بیایید.
در سایر دیدارهای این هفته چوکا تالش با شهدای بابلسر بازی می کند.
پاس همدان میزبان ایرانجوان بوشهر است، نفت و گاز گچساران با بعثت کرمانشاه بازی خواهد کرد، نفت امیدیه میزبان ملی حفاری اهواز است و شهرداری ماهشهر به مصاف مس شهر بابک می رود. 
تا پایان هفته چهاردهم  در گروه دوم تیم چوکای تالش در مکان نخست ایستاده است، سردار بوکان در جای دوم قرار گرفته است و پاس همدان عنوان سومی را دارد.  
تیم های نفت و گاز گچساران، ایرانجوان بوشهر، مس شهر بابک، شهرداری بم، شهرداری ماهشهر، شهدای بابلسر، شهدای رزکان، ملی حفاری هواز، بعثت کرمانشاه، نفت امیدیه و شهرداری بندرعباس در مکان های چهارم تا چهاردم جدول رده بندی قرار گرفته اند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها