لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور:

 شهرداری بندرعباس سه امتیاز حساس را از آن خود کرد



در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس امروز در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف شهرداری بم رفت. 

به گزارش صبح ساحل، تیم  شهرداری بندرعباس که تا پایان هفته چهاردهم با سیزده امتیاز در مکان چهاردم جدول رده بندی قرار گرفته است سه امتیاز این بازی برایش اهمیت زیادی داشت.بازی ساعت ۱۴ با سوت داوری شیرازی شروع شد و هنوز دو دقیقه از آن نگذشته بود که دروازه شهرداری بندرعباس باز شد .شاگردان ابراهیم باعثی که اصلا فکرش نمی کردند به این زودی قفل دروازه شان باز شود حدود ۳۱ دقیقه تلاش کردند تا این که علیرضا اسلامی روی پاس خوب هادی دهقانی به گل مساوی رسید.

نتیجه یک یک تا پایان نیمه نخست باقی ماند و دوتیم به رختکن رفتند. در نیمه دوم برخلاف نیمه اول این شهرداری بندرعباس بود که خیلی زود به گل رسید و شوت علیرضا اسلامی پس از برخورد با مدافع حریف وارد دروازه سفید پوشان بمی شد تا بازی دو بریک به سود نماینده هرمزگان شود.در ادامه نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس با اداره کردن بازی موفق شدند سه امتیاز حساس بازی را از آن خود کنند وبه ادامه راه امیدوارتر باشند.‌
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است. در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود. ضمن اینکه دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سوم  سقوط خواهند کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها