درخواست انتقال خون هرمزگان از مردم برای اهدای خون



مدیرکل انتقال خون هرمزگان از مردم این استان خواست تا برای نجات جان همنوعان خود و کمک به رفع کاهش ذخایر خونی در هرمزگان، خون اهدا کنند.

به گزارش صبح ساحل، ایمان زارعی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: کاهش اهدای خون در فصول سرد سال و بروز بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی سبب می‌شود که مردم کمتر خون اهدا کنند.وی افزود: این در حالی است که نیاز به خون و فرآورده‌های خونی در هرمزگان هیچ‌گاه کاسته نمی‌شود و بیش از 2500 بیمار تالاسمی در استان و بیماران تصادفی، عمل‌های جراحی و ... نیز به خون نیاز دارند و تأمین مستمر آن از ناحیه خون‌های اهدایی مردم استان هرمزگان صورت می‌گیرد.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان از عموم مردم این استان خواست تا با اهدای خون به یاری بیماران بشتابند.زارعی گفت: مراکز انتقال خون در استان هرمزگان شامل بندرعباس حد فاصل چهار راه مرادی و فلکه برق، پایگاه انتقال خون بندرلنگه، پایگاه انتقال خون میناب و مرکز خونگیری قشم از ساعت 8 صبح تا ساعت 17 میزبان حضور مردم برای اهدای خون هستند. سن 18 تا 60 سال و وزن بالاتر از 50کیلوگرم و همراه داشتن کارت ملی از شرایط اولیه اهدای خون می‌باشد.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها