تلاش برای نصب پل ریلی بر روی رودخانه جگین ادامه دارد



فرماندار بشاگرد با بیان اینکه امدادرسانی‌ها در بشاگرد ادامه دارد از انجام کارهای اولیه برای نصب پل ریلی بر روی رودخانه جگین خبرداد.

احمد محمودی در بشاگرد در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی های سیل زدگان بشاگرد اظهارداشت: امدادرسانی های هوایی در مناطق صعب العبور که راه زمینی مسدود شده انجام می شود و بسته مواد غذایی 72 ساعته نیز بین مردم توزیع شده است.

وی افزود: راه های روستاهای پشتکوه گافر به طور کامل بازگشایی شده و در منطقه زیرکوه هم راه 13 روستا باز شده است.

فرماندار بشاگرد بیان کرد: در مسیر زیرکوه چون هم جریان آب رودخانه وجود دارد و هم بسیار باتلاقی است تردد خودروها امکان پذیر نیست و در تلاش هستیم که تا فردا صبح این مسیر هم باز شود.

محمودی تاکید کرد: از نیروهای اداره برق تشکر می کنیم که تمام تلاششان را برای تامین برق منطقه انجام می دهند و تیرهای چوبی را نصب کرده اند تا برق مردم سریع تر وصل شود و بعد به صورت ویژه خطوط برق را ترمیم کنند.

وی عنوان کرد: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده است و فقط 4 روستاها بدون برق هستند که آن هم به زودی وصل خواهد شد البته یک روستا به دلیل باتلاقی بودن مسیر و عدم امکان تردد کمی دیر از بقیه به شبکه برق وصل خواهد شد.

فرماندار بشاگرد تصریح کرد: طبق قول وزیر راه و شهرسازی مبنی بر احداث پل بر روی رودخانه جگین روز گذشته اکیپ هایی از نیروی زمینی ارتش برای بررسی نصب پل ریلی موقت بر روی رودخانه جگین حاضر شدند و در تلاش هستیم این پل به زودی نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون دغدغه اصلی ما آذوقه رسانی به مردم است و آمادگی کامل هم برای بارندگی داریم چنانچه نیروها همه در حال کار هستند.

منبع:تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها