ارائه خدمات درمانی بدون نیاز به دفترچه در مناطق سیل زده هرمزگان



مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان از ارایه خدمات درمانی در مناطق سیل زده شرق استان در شهرستان های جاسک و بشاگرد با ارایه مشخصات هویتی یا کد ملی و بدون نیاز به دفترچه بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر علی علیزاده عصر سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه در سیل اخیر در این مناطق بسیاری از مردم مدارک و اسناد خود از جمله دفترچه بیمه سلامت را از دست داده اند.

وی افزود: از همین رو با هماهنگی های انجام شده به مردم این مناطق بدون نیاز به دفترچه بیمه سلامت و تنها با اعلام کد ملی و یا مشخصات هویتی، خدمات درمانی سرپایی و بستری لازم ارایه می گردد.

علیزاده تصریح کرد: بیمه شدگان بیمه سلامت بدون هیچگونه دغدغه‌ای می‌توانند خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند و هیچگونه محدودیتی برای دریافت خدمات توسط سیل زدگان بدون دفترچه بیمه سلامت، در مراکز درمانی این شهرستان‌ها وجود ندارد.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان مناطق سیل زده جهت اخذ دفترچه ثانویه بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان‌های بشاگرد و جاسک مراجعه کنند.

۹۹۷ هزار و ۴۴۴ نفر از جمعیت یک میلیون و ۷۷۶ هزار و ۴۱۵ نفری هرمزگان زیرپوشش بیمه سلامت هستند که ۵۶ و ۱۵ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان سیلاب زیادی در اقصی نقاط استان  به ویژه شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند و خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی وبرق، ابنیه و جاده‌ها درمنطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.

طبق اعلام معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان، دربرآورد اولیه تاکنون سیل ۱۲هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها وبخش‌های مختلف شهرستان‌های جاسک و بشاگرد خسارت وارد کرده است.

شهرستان جاسک و بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها