نشت گاز خانه‌ای را ویران کرد:

جزئیات سوختگی شدید اعضای یک خانواده در میناب



بر اثر انفجار ناشی از گاز در محله 95 دستگاه میناب، 5 نفر از اعضا یک خانواده دچار سوختگی شدید شدند.

به گزارش صبح ساحل، بعدازظهر 30 دی ماه است سکوت ظهر گاهی در کوچه و پس کوچه‌های میناب حاکم است عده‌ای در حال استراحت هستند، عده‌ای منتظر افراد خانواده هستند  که از سرکار برگردند و... اما در یک لحظه صدای انفجار ، سکوت محله را شکست و شعله های آتش زبانه کشید...
زن جوان با فریاد و جیغ، بچه هایش و...را صدا می زند.عده ای از همسایگان  به سرعت با آتش نشانی تماس می گیرند، عده ای به قصد کمک به درون خانه می روند ،خانه ای که بر اثر انفجارو حصار آتش  به  خرابه ای تبدیل شده است ....


انتقال مصدومان به بیمارستان


علی زارعی سرپرست آتش نشانی میناب ،این حادثه در ساعت 13 و 15 دقیقه  دوشنبه گذشته  اعلام می کند  که در محله 95 دستگاه در 5 کیلومتری آتش نشانی میناب رخ داده و3 آتش نشان به محل اعزام  و مشغول اطفا حریق  می‌شوند.اورژانس 5 نفر از اعضا خانواده که دچار سوختگی شدید شدند را به بیمارستان ابوالفضل انتقال می‌کند  و  اقدامات اولیه درمانی در بخش اورژانس این بیمارستان انجام می شود.با توجه به شدت سوختگی و وخامت حال مصدومین بلافاصله از طریق ستاد هدایت بیماران (MCMC) و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان جهت اعزام بالگرد اورژانس و پذیرش بیماران در مرکز سوانح و سوختگی بندرعباس هماهنگی لازم انجام می گیرد و مصدومان با بالگرد اورژانس از بیمارستان میناب با شدت جراحات بالا جهت درمان به مرکز استان منتقل می شوند.


اعزام به شیراز


به گفته دکتر نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، زن  75 ساله و دختر 4 ساله  با 20 درصد سوختگی  در بخش سوانح سوختگی، همچنین مرد 55ساله با 90 درصد سوختگی و پسر 6 ساله با 70 درصد سوختگی  در آی سی یو بخش سوانح سوختگی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بستری هستند. مرد 45 ساله دیگر نیز با 87 درصد سوختگی به بیمارستان شیراز اعزام می شود.


حادثه در جلوی چشمان مادر


بهرامی  خواهرزاده یکی از مصدومان می گوید:» من جاسک بودم زمانی که از این خبر را شنیدم خودم را سریع به محل رساندم، زن عمویم در زمان انفجار در حیاط خانه بود ونمی داند به چه علت انفجار رخ داده است که همسرش ، دو فرزندش ، مادرش و مرد مهمان در اتاق سربسته در این حادثه دچار سوختگی شدند ».وی ادامه می دهد:» یکی از پسرعموهایم در آن لحظه در مدرسه بوده و خوشبختانه از این اتفاق در امان بوده است».


علت حادثه در دست بررسی است


شنیده ها حاکیست  علت ابن حادثه نشت گاز پیک نیک بوده است اما مسوولان آتش نشانی علت حادثه را در دست بررسی می دانند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها