محور "سیرجان-حاجی آباد-بندرعباس" به طریق الموت تبدیل شده است



فرماندار شهرستان حاجی آباد در بازدید مشترک با مدیر پروژه های شرکت زیرساخت و توسعه راه های استان هرمزگان از وضعیت ترانشه حاجی آباد گلایه کرد.

به گزارش صبح ساحل،  حمید جهانگیری صبح امروز(دوم بهمن ماه) با بیان موقعیت شهرستان حاجی آباد، افزود: محور "سیرجان-حاجی آباد-بندرعباس" که به نوعی کریدور شمال به جنوب کشور در بخش بار و مسافر را دارد  یکی از مهمترین محورهای شریانی و ترانزیتی کشور به شمار می رود.
وی با اشاره به مهم بودن صنعت حمل و نقل در اقتصاد کشور و ریزش این ترانشه در سال گذشته یادآور شد: ریزش این ترانشه باعث مسدود شدن محور مذکور شد که  بخش بسیار بزرگ حمل و نقل  کشور را مختل کرد.
فرماندار شهرستان حاجی آباد با تاکید بر اینکه محور مذکور بعد از ریزش طریق الموت است، عنوان کرد: ضروری است که مدیران این پروژه با توجه به افزایش تصادفات این محور و کشته شدن بسیاری از هموطنان ساماندهی ترانشه را در اولویت کاری خود قرار دهند.وی ادامه داد: هرساله شاهد سوانح جاده ای زیادی در این مسیر به دلیل شیب تند و کم عرض بودن هستیم که بهبود زیرساخت ها در این مسیر ترانزیتی افزون بر نیاز مردم این شهرستان ُ به صنعت حمل و نقل کشور کمک شایانی می کند.

          محور "سیرجان-حاجی آباد-بندرعباس" به طریق الموت تبدیل شده است

      

جهانگیری در پایان با انتقاد ازبرخی مانع تراشی ها جهن تحقق این امر، خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی استاندار هرمزگان برخی از مدیران هنوز ضرورت این مساله را درک نکرده و همراهی خوبی در ساماندهی وضعیت مذکور را نداشته و تامین مالی با بهانه های سطحی معطل مانده است.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها