استاندار هرمزگان در نشست مدیران مناطق آزاد:

در روز بزرگداشت خلیج فارس ایده های نو اجرایی می شود



استاندار هرمزگان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح بین المللی طراحی و همزمان با روز ملی خلیج فارس توسط مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های مرتبط اجرایی شود.

به گزارش صبح ساحل، دکتر فریدون همتی در نشست با مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و منطقه آزاد قشم پیرامون برنامه‌ریزی برای بزرگداشت روز ملی خلیج فارس، عنوان کرد: روز ملی خلیج فارس یکی از ظرفیت‌های مهم برای اجرای برنامه های بزرگ فرهنگی هنری در سطح بین المللی است.

وی ادامه داد: دبیرخانه برگزاری مراسم این روز و جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس باید ایده های نو را برای بزرگداشت این روز به اجرا درآورد.
استاندار هرمزگان افزود: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح بین المللی طراحی و همزمان با روز ملی خلیج فارس توسط مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های مرتبط اجرایی شود.

همتی تصریح کرد: این برنامه‌ها باید دارای جایگاه و اعتبار و ارزش در سطح بالا و بین‌المللی باشند و ما نیز از این حرکت خوب حمایت می‌کنیم. وی گفت: استان های منطقه خلیج فارس به ویژه استان هرمزگان از استعدادهای گسترده فرهنگی هنری برخوردار می‌باشند که باید از این ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌های مرتبط با روز ملی خلیج فارس استفاده شود.

       در روز بزرگداشت خلیج فارس ایده های نو  اجرایی می شود

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها