ورود الکویت به امارات

استقلال در آستانه حذف از آسیا قرار گرفت



حریف کویتی برای بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وارد امارات شد و آبی‌پوشان اگر در این بازی شرکت نکنند بازنده محسوب می‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال الکویت کویت بامداد امروز وارد دبی امارات شد تا برای برگزاری دیدار روز شنبه ۵ بهمن با استقلال ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ آماده باشد.طبق اعلام AFC دیدار تیم‌های استقلال و الکویت باید در دبی امارات برگزار شود و حضور تیم کویتی در شرایطی در امارات رخ داده که آبی‌پوشان ایران امروز راهی کیش می‌شوند تا در این جزیره اردویی برگزار کنند و بازی‌های تدارکاتی هم داشته باشند.

اگر استقلال در بازی برابر الکویت به میدان نرود ۳ بر صفر بازنده می‌شود و نظیر این اتفاق برای شهر خودرو در صورت حاضر نشدن برابر الرفاع بحرین در شارجه امارات رخ می‌دهد.

مدیران عامل ۴ باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به همراه ابراهیم شکوری دبیر کل فدراسیون فوتبال و مهدی علی‌نژاد معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دیشب راهی مالزی شدند تا امروز با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کنند و موفق به تغییر رأی AFC شوند. اگر نتیجه مذاکرات مثبت باشد استقلال و شهر خودرو در ایران میزبان حریفان خود خواهند بود اما اگر مقامات AFC حاضر به تغییر رأی نشوند، مدیران باشگاه‌های کشورمان در آسیا اعلام کرده‌اند که  از حضور در لیگ قهرمانان انصراف می‌دهند.

     استقلال در آستانه حذف از آسیا قرار گرفت

   

باید منتظر ماند تا نتیجه مذاکرات مشخص شود و پس از آن تصمیم مدیران تیم‌های ایرانی اهمیت زیادی دارد. احتمال آن وجود دارد که باشگاه‌های ایرانی بپذیرند که در پلی‌آف و دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان نباشند و در دور برگشت میزبان باشند. شاید هم انصراف دهند و تبعات مالی و محرومیت‌ها را قبول کنند که این تصمیم ارزش زیادی دارد.

منبع: آنا
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها