گشایش نمایشگاه بین المللی شیلات در قشم



نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته جزیره قشم گشایش یافت.

به گزارش صبح ساحل، سومین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته قشم تا چهارم بهمن ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قشم برپاست.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در این نمایشگاه افزون بر شرکت‌های داخلی، نمایندگانی از کشور‌های فرانسه، دانمارک، ترکیه، چین، کره جنوبی و مالزی حضور دارند.
کیهان عباسیان افزود: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری درحوزه آبزیان، آشنایی با آخرین فناوری‌های روز صنعت شیلات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت شیلات و پرورش آبزیان و تسهیل ارتباط مستقیم فعالان داخلی و خارجی صنعت شیلات از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی گفت: این نمایشگاه با ۳۳ غرفه در حوزه‌های پرورش میگو، ماهی در قفس، تولید جلبک، خوراک آبزیان و طیور و همچنین اسکله‌سازی و صیادی برپاست.
عباسیان افزود: بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دریا محور، صنایع شیلاتی و پرورش آبزیان، شناسایی ذخایر آبزیان خلیج‌فارس هم بخشی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.
وی گفت: صنایع شیلاتی براساس برنامه ششم توسعه کشور، یکی از ستون‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است و قشم با ظرفیت بالایی برای تولید و ایجاد اشتغال در صنایع شیلاتی کشور دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها