افتتاح بیمارستان شهید محمدیها در بندرلنگه



با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه بیمارستان شهید محمدیها در بندرلنگه افتتاح شد.

به گزارش صبح ساحل، سید علی موسوی جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه در آئین افتتاح این بیمارستان، اظهار کرد: این بیمارستان در 2600 متر مربع شامل بخش‌های اورژانس، اتاق عمل، ریکاوری، بستری مردان، بستری خواهران، بخش اطفال، رادیولوژی، ماموگرافی، اتاق عمل، سونوگرافی، آشپزخانه، بوفه، سالن غذاخوری و... در قسمتی از بیمارستان قدیم بندرلنگه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه دست به نمای سنتی و ترکیب بیمارستان قدیم بندرلنگه نزدیم و فقط قسمت‌هایی را به آن اضافه و تجهیز کردیم، افزود: برای ساخت و تجهیزات این بیمارستان تاکنون 6 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است و با اضافه کردن دیگر امکانات و تجهیزات، این رقم بالاتر نیز خواهد بود.

موسوی عنوان داشت: ما در کنار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هستیم و همین‌جا قول می‌دهیم که تخت‌های این بیمارستان به‌زودی گسترش پیدا کند تا خدمات هر چه بیشتری به مردم این شهرستان ارائه شود.

بیمارستان 25 تخت خوابی شهید محمدیها نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه ظهر امروز با حضور همسر و فرزند این شهید نبرد با آمریکا و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، آیت الله سید محمدجوادرکنی امام جمعه و علی نیکویی فرماندارشهرستان بندرلنگه، سردارعلی عظمایی فرمانده منطقه پنجم، سردار سیدعلی موسوی جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه، دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در بندرلنگه افتتاح شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها