با حضور ۳۵ داور فوتبال

کلاس ارتقا سه به دو در بندرعباس برگزار شد



کلاس ارتقا داوری سه به دو در بندرعباس به کار خود پایان داد. 

به گزارش صبح ساحل،یک دوره کلاس ارتقا داوری فوتبال در بندرعباس با حضور ۳۵ شرکت کننده به همت هیات فوتبال استان هرمزگان در محل سالن آموزش فولاد هرمزگان برگزار شد.تدریس این کلاس را عبدالمجید معماری جوانترین مدرس رسمی فدراسیون فوتبال برعهده داشت. 

قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان در مراسم اختتامیه کلاس ارتقا سه به دو گفت: برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقا سر لوحه برنامه های هیات فوتبال استان هرمزگان می باشد و این کلاس هم در تقویم هیات و کمیته داوران دیده شده بود که به موقع با درایت کمیته و دپارتمان داوری استان برگزار شد.
وی در ادامه کمیته داوران استان هرمزگان را در سال ۹۸ از نظر ارزیابی رئیس هیات بهترین کمیته هیات فوتبال استان معرفی کرد.
کلثوم دارا نایب رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان هم که یکی از حاضرین در مراسم اختتامیه بود بیان داشت: این که بانوان استان هم پای داوران آقا فعالیت می کنند بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که بانوان به موفقیت های بیشتری دست یابند.نایب رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان بیان داشت: اکنون داوران بانوی هرمزگان در بالاترین سطح داوری کشور یعنی لیگ برتر قضاوت می کنند و این نشان از توانمندی بانو استان در سطح داوری ایران می باشد. 
     
کلاس ارتقا سه به دو در بندرعباس برگزار شد
    
   
علیرضا صفا پیشکسوت داوری استان و کسی که سال ها در لیگ برتر و سایر لیگ های کشور قضاوت کرده است به عنوان مهمان ویژه در مراسم اختتامیه حضور داشت . وی گفت : شرایط امروز برای ارتقا و رفتن به کشور بسیار آسان شده است و شما داوران باید قدر این موقعیت ها را بدانید. صفا قسمتی از تجربیات چند ساله خود را به داوران تشریح کرد و بیان داشت: قدر خود را بدانید و اگر می خواهید از داوری لذت ببرید همیشه از نظر بدنی آماده باشید و هیچ گاه مطالعه قوانین داوری را فراموش نکنید‌.
عبدالمجید معماری مدرس کلاس هم گفت: تمام سعی خودم را کردم تا آنچه که بلد هستم در اختیار شما شرکت کنندگان بگذارم. وی بیان داشت: مدرسی نیستم که بخواهم بی خودی وقت کلاس را هدر بدهم و دوست دارم همیشه کلاس پرباری داشته باشم.
جوانترین مدرس رسمی فدراسیون فوتبال گفت: بعد از کلاس هم داوران مطالعه را فراموش نکنند تا همیشه به علم روز داوری آگاه بمانند.
لوئیزا بصیریان مدرس آمادگی جسمانی کلاس ارتقا داوری سه به دو هم گفت: داوران علاوه بر علم داوری باید از نظر آمادگی جسمانی هم همیشه آماده باشند چون شما هرچه قوانین را خوب بلد باشید اما آمادگی جسمانی خوبی نداشته باشید یقینا در زمین موفق نخواهید بود.
     کلاس ارتقا سه به دو در بندرعباس برگزار شد
   
  
در پایان این کلاس و با حضور قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان، علیرضا صفا و حسن رئیسی پیشکسوتان داوری، کلثوم دارا نایب رئیس بانوان ، خانم سلطانی زاده ، خانم دکتر سحر ستاری، مهدی جلوداری، نجف پناهی، مهرداد هاشمی پور و عزیز الله محمدی داوران استان گواهی شرکت در کلاس داوران شرکت کننده به آنها اهدا شد.مدرسان این کلاس عبدالمجید معماری، لوئیزا بصیریان، مدیر کلاس محمود رئیسی و تدارکات کلاس را حسین عبدالهی بود.
      کلاس ارتقا سه به دو در بندرعباس برگزار شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها