هیات شطرنج جاسک صاحب خانه شد



به همت اداره ورزش و جوانان و پیگیری رئیس هیات شطرنج جاسک این هیات صاحب خانه شطرنج شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش صبح ساحل، عباس زائری نیا رئیس هیات شطرنج جاسک گفت: این شهرستان دارای استعداد فراوان در رشته جذاب و فکری شطرنج می باشد و مدت یک سال و نیم است که سکان هیات شطرنج جاسک را برعهده دارم.
وی از حسن اعتماد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس هیات شطرنج استان که همیشه حامی و حمایت کننده شطرنج این بندر ساحلی بوده اند تشکر کرد.
رئیس هیات شطرنج جاسک ادامه داد: فعالیت این هیات در خانه شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان شروع شده است و مسئول برگزاری مسابقات طبق برنامه مسابقات هفتگی شطرنج را برنامه ریزی و آغاز کرده است که هدف از برگزاری این مسابقات شناخت و کشف استعدادها در این رشته در تمام رده های سنی می باشد.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات شطرنج کارکنان دولت و مسابقات آزاد از برنامه های این هیات در دهه فجر سال جاری می‌باشد. 
زائری نیا خاطرنشان کرد: با آموزش و پرورش‌، ناحیه مقاومت بسیج‌، سپاه دریایی‌، منطقه دوم دریایی ولایت‌، نیروی انتظامی‌، دانشگاهای آزاد و پیام نور در سطح شهرستان در حال انعقاد تفاهم نامه در خصوص رشد و توسعه ورزش جذاب شطرنج هستیم. 
به گفته وی این مهم بزودی عملیاتی و اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: برای فعالیت شطرنج بانوان نایب رئیس بانوان این هیات را معرفی کردیم تا بانوان نیز از امکانات خانه شطرنج استفاده کنند.
رئیس هیات شطرنج جاسک گفت: توجه به رده سنی پایه و کشف استعدادهای ورزش شطرنج و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی از جمله مربیگری‌، داوری و آموزش اولیه شطرنج از دیگر برنامه های این هیات در سال جاری می باشد.
زایری نیا در پایان یادآور شد: آماده هستیم تا میزبانی مسابقات شطرنج استان را در جاسک داشته باشیم و در حال حاضر خانه شطرنج با چهل نفر فعالیت خود را دنبال می کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها