حادثه برای هواپیمای مسافربری در ماهشهر



پرواز شماره ۶۹۳۶ تهران - ماهشهر مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین که ساعت ۶:۳۵ دقیقه تهران را به قصد ماهشهر ترک کرده بود دقایقی پیش در هنگام نشستن در فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد.

به گزارش صبح ساحل،مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: این هواپیما زمانی که در باند فرودگاه ماهشهر به زمین نشست که پس از لندینگ از باند خارج شد.محمدرضا رضائی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این هواپیما هیچ‌گونه نقص فنی نداشته است و فقط از باند خارج شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان اضافه کرد خوشبختانه هواپیما آتش نگرفت  و همه مسافران با سلامت از هواپیما خارج شدند.این هواپیما از نوع بوئینگ MD با ۱۳۶  مسافر در ساعت ۷:۳۰ بر باند فرودگاه ماهشهر فرود آمد که خوشبختانه با بسیج امکانات فرودگاه ماهشهر و نیز حضور خودروهای آتش نشان موارد ایمنی برای جلوگیری از آتش گرفتن هواپیما انجام و مسافران به سرعت از هواپیما خارج شدند.

جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز ضمن تایید این خبر گفت :خوشبختانه مسافران همگی در سلامت هستند و بررسی دقیق این موضوع توسط کارشناسان در حال انجام است.

فرودگاه ماهشهر فرودگاه اختصاصی منطقه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان می‌باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها