۱۰۴ مدرسه درهرمزگان صاحب انشعاب آب و برق شدند



مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: ۱۰۴ مدرسه این استان درهشت ماهه گذشته امسال صاحب انشعاب آب و برق شدند.

به گزارش صبح ساحل، موسی دادی زاده سرخایی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: درمجموع ۳۰۹ مدرسه درهرمزگان بدون انشعاب آب و برق و یا انشعاب موقت بوده که طبق مصوبه شورای آموزش وپرورش مقررشد در سالجاری ۱۰۰ مدرسه از انشعاب قطعی برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون وصل انشعاب آب و برق مدارس بیشتر از تعهد بوده است، بیان داشت: درحال حاضر نیز ۲۰۵مدرسه در هرمزگان بدون انشعاب آب و برق هستند که این مهم در نشست  شورای آموزش وپرورش که در همین بهمن ماه برگزار می شود، مورد پیگیری قرارمی گیرد.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: همچنین طبق گزارش نوسازی مدارس، ۱۹۳ مدرسه در استان با مشارکت خیران  در دست ساخت، بازسازی و یا تکمیل است.
دادی زاده ابرازداشت: هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل بخش دولتی و مشارکت خیران مدرسه ساز برای ساخت مدارس یادشده اختصاص یافته که امیدواریم بخش قابل توجهی از این طرح ها تا مهرماه سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

طبق اعلام اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، درحال حاضر ۶۷۰ مدرسه تخریبی وغیراستاندارد درقالب سه هزار کلاس درس درهرمزگان است که حدود ۹۰ هزار دانش آموزان دراین مدارس مشغول به تحصیل هستند.
از این شمار مدارس، ۲۲۰ مدرسه تخریبی و خطرآفرین در سطح شهرها و روستاهای استان هرمزگان وجود دارد.
آموزش وپرورش هرمزگان بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز دارد که درچهار هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها