فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف ۸۵ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری گفت: با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر اینکه تعدادی افراد فرصت طلب و سودجو با استفاده از اوضاع اقتصادی و فعلی کشور و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استبدادگر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران و بالا رفتن ارزش پولی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به قاچاق سوخت گازوئیل در مسیرهای میناب - جاسک و از آن طریق توسط شناورهای سبک و سنگین به کشورهای حوزه خلیج فارس قاچاق می‌کنند، طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت اجرا گردید.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی طرح ضربتی ۴۸ ساعته، مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان موفق شدند تعداد ۲۳ دستگاه خودرو سبک وسنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت را توقیف ودر این رابطه تعداد ۲۰ نفر از عوامل و عناصر قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار داشت: دراجرای این طرح در مدت یاد شده درمجموع ۸۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و تعدادی مخازن آغشته به سوخت قاچاق جمع آوری و معدوم شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان: ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال عنوان کرده و خاطر نشان کرد: طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز بصورت مستمر و با قوت ادامه دارد و نیروی انتظامی قاطعانه و برابرقانون با هر گونه فعالیت مجرمانه برخورد خواهد کرد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها