خدمات رایگان دامپزشکی در اختیار دامداران استان قرار می گیرد



مدیرکل دامپزشکی هرمزگان گفت: این اداره کل همزمان با چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، خدمات رایگان به دامداران استان ارائه می‌دهد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر محمد جانباز روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: براساس پیشنهاد دامپزشکی هرمزگان و تصویب کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان، مقرر شده که در دهه فجر خدمات بهداشتی، پیشگیری و درمانی دام‌ها در مرکزهای خدمات درمانی دولتی و خصوصی به صورت رایگان انجام شود.
وی بیان داشت: این خدمات درراستای طرح واکسیناسیون دامی علیه بیماری‌ها، مبارزه با انگل‌های خارجی وداخلی دام‌ها، ویزیت دام‌های بیمار و ارائه برنامه ‌ای آموزشی وبهداشتی دام است که از ۱۲ بهمن ماه به دامداران روستایی و عشایری هرمزگان ارائه می‌شود.
مدیرکل دامپزشکی هرمزگان اظهارداشت: خدمت به جامعه محروم روستایی و عشایری یکی از افتخارات مجموعه دامپزشکی استان بوده که در این راستا دامپزشکی با اعزام اکیپ‌‎های واکسیناسیون و درمانی به روستاهای تابعه و واحدهای دامداری به صورت رایگان دام‌های سبک و سنگین دامداران منطقه را علیه بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و حیوان مایه کوبی می‌کند.
جانباز یادآورشد: شماره تلفن ۳۳۶۶۲۳۹۶ اداره کل دامپزشکی هرمزگان، ۳۳۶۱۷۱۶۴ دامپزشکی بندرعباس و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۳۰۱۵۱۲ آماده پاسخگویی به مردم هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها