۳۳ تیم برای شرکت در تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس ثبت نام کردند



رییس هیات والیبال هرمزگان گفت: تاکنون ۳۳ تیم از ۱۵کشور مختلف جهان برای شرکت در تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس ثبت نام کردند.

به گزارش صبح ساحل، فریدون الهامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت جهانی قرار است در روزهای ۱۳ تا ۱۷ اسفندماه در زمین ساحلی بندرعباس برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی فدراسیون جهانی والیبال آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این تور جهانی ۱۳ بهمن‌ ماه تعیین شده است.

الهامی تصریح کرد: از جمله کشورهای ثبت نام کننده برای شرکت در این تور جهانی می توان به ژاپن، روسیه، سوئیس، استرالیا، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه، بلاروس، بلژیک، لهستان، اسلوونی، تایلند، ترکیه، ایتالیا اشاره کرد که برخی از این کشورها چند تیم در این رقابتها خواهند داشت.

رییس هیات والیبال هرمزگان با اشاره به ظرفیت های ویژه استان برای برگزاری رقابتهای والیبال ساحلی، گفت: شرایط آب و هوایی مناسب، زمین مناسب، برنامه ریزی دقیق ، امکانات خوب و مناسب، همکاری مسوولان در جهت برگزاری این تور جهانی از جمله نقاط قوت ما در جهت برگزاری این رقابتها است.

هرمزگان بهمن و اسفندماه ماه سال گذشته میزبان رقابتهای تور والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بندرعباس و تورهای سه ستاره ساحلی در درگهان قشم بود.

منبع : ایرنا
  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها