بهره برداری از ۲۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریالی در دهه فجر سالجاری



به گزارش صبح ساحل، محمودرضا امیاری ظهر امروز(هشتم بهمن ماه)، در نشستی خبری، افزود: در دهه فجر سالجاری ۲۳ پروژه شامل چهار سالن ورزشی و ۱۹ چمن مصنوعی روباز با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.


وی با بیان اینکه این پروژه ها در شهرستان های پارسیان، بستک، میناب، قشم، حاجی آباد و بندرعباس هستند، اضافه کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی، مسابقات کشوری و استانی، غبارویی گلزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان ورزشی، نشست با جوانان و سمن ها از مهمترین فعالیت های برنامه ریزی شده برای دهه فجر سالجاری است.


امیاری با اشاره به اینکه سالن ورزشی سام و زال قشم در خال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایت، خاطرنشان کرد: امیدوارم با روند کنونی نیز تا خردادماه سالجاری این پروژه به اتمام برسد.


وی با بیان اینکه بارندگی های اخیر به پروژه ورزشگاه میناب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه در حال جانمایی و واگذاری زمین برای پروژه دهکده ساحلی بندرعباس هستیم، خاطرنشان کرد: این دهکده در پارک جهانگردی بندرعباس جانمایی شده و هر روز با حمایت های استاندار هرمزگان پیگیر تحقق آن هستیم.


وی با بیان اینکه سایت آبی ساحلی هرمز و بوموسی نیز در دستور کار است، اضافه کرد: زیرسازی ورزشگاه بشاگرد در حال انجام و بزودی چمن مصنوعی آن خریداری می شود.
امیاری با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی خوابگاه قشم، عنوان کرد: ۲۴ سوئیت هشت نفره تا سال ۹۹ نیز به طور حتم به بهره برداری می رسد و ظرفیت مناسبی برای ورزش هرمزگان خواهد بود.


وی با بیان اینکه در جشنواره علی اکبر(ع) تاکنون دو هزار نفر از سایت راهنما بازدید و ۱۵۰ نفر ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: در حال برنامه ریزی برای تعمیر ورزشگاه تختی و سالن فجر بندرعباس هستیم تا بتوانیم این مکان ورزشی پر مخاطب را احیا کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها