رئیس اداره ورزش و جوانان بستک خبر داد:

برگزاری ۴۲ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه مبارکه فجر



هفتمین جلسه با روسای هیات های ورزشی شهرستان بستک برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، جلسه با هیات های ورزشی شهرستان بستک با محوریت ارائه برنامه گرامیداشت دهه مبارکه فجر و برنامه ریزی برای تجلیل از برترین های ورزش شهرستان برگزارشد.
هفتمین جلسه با هیات های شهرستان بستک با حضور یوسف برلس رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بستک و روسای هیات ها در محل اداره ورزش وجوانان برگزار شد .
یوسف برلس در این جلسه از برگزاری ۴۲ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه مبارکه فجر خبر داد وگفت در مبارک دهه فجر اداره ورزش تلاش خواهد کرد ایام بانشاط وپرشوری برای جامعه ورزش و جوانان رقم بزند .
وی مهمترین برنامه اداره ورزش وجوانان بستک در دهه فجر را افتتاح ده پروژه چمن مصنوعی محله ای مشارکتی عنوان کرد.
وی همچنین از برنامه های شاخص همچون مسابقات رنکنیگ بدمینتون استان به میزبانی شهر جناح ،مسابقه کُنده کشی زیر نظر هیات بدنسازی به میزبانی شهر بستک ، فستیوال گازال جناح با حضور تیم هایی از استان اصفهان ، فارس و هرمزگان، مسابقات ورزشی در رشته مختلف ، جشنواره فرهنگی ورزشی و همایش پیاده روی خانوادگی مهمترین برنام های این دهه خواهد بود.
همچنین تجلیل از برترین های ورزش شهرستان بستک در سال 97-98در نیمه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
در این جلسه در مورد هماهنگی برنامه با نشاط "طرح فجر تا نوروز" با هدف مشارکت حداکثری خانواده های ایرانی در فعالیت های ورزشی و تفریحی با حضور روسای هیات ها جهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه هماهنگی های لازم صورت گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها