محموله کمک های فولاد هرمزگان راهی مناطق سیل زده شرق شد



مدير روابط عمومي فولاد هرمزگان  گفت : توجه به مسئوليت هاي اجتماعي از اولويت هاي فولاد هرمزگان مي باشد و همواره تلاش مي كنيم كه در اين حوزه اقدامات موثري را انجام دهيم .

به گزارش صبح ساحل، رضا صفریانروي با اشاره به جاري شدن سيل در شرق استان هرمزگان گفت : طي ارتباطي كه با نهادهاي مسئول و مرتبط  با اين حوادث داشتيم ، آمادگي  خود را براي كمك رساني به هم استاني هاي  عزيز در شرق استان اعلام كرديم.

در همين مورد كمكهاي غير نقدي فولاد هرمزگان با هماهنگي استانداري و هلال احمر استان  هرمزگان در دو قسمت به مناطق سيل زده شرق استان ارسال شد.
صفريان افزود :يك  محموله از كمكهاي ارسالي به ارزش ٥٠٠ميليون ريال لوازم بهداشتي فردي با هماهنگي هلال احمر استان هرمزگان  و يك محموله شامل ١٦عدد كانكس به ارزش ١ميلياردو نهصدو بيست ميليون ريال با هماهنگي نهادهاي ذي ربط استان  هرمزگان به اين مناطق ارسال شد .
صفريان خاطرنشان كرد:كانكسهاي تهيه شده توسط فولاد هرمزگان جهت استفاده  دانش آموزان مناطق سيل زده تهيه شده و در حضور دادي زاده مدير كل آموزش و پرورش استان هرمزگان تحويل گرديد كه  از اين تعداد كانكس ٦ عدد به شهرستان ميناب و ١٠ عدد به شهرستان جاسك ارسال شد.

 محموله کمک های فولاد هرمزگان راهی مناطق سیل زده شرق شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها