برای اولین بار در بندرعباس برگزار می‌شود:

رالی ویژه بانوان محلات بندرعباس



به گزارش صبح ساحل، برای اولین بار در بندرعباس رالی بانوان برگزار شد که تمام بانوان دارای گواهینامه قادر به شرکت در این مسابقه بودند. 
دوسال گذشته مسابقات در دو مرحله‌ رالی بانوان توسط آموزش و پرورش برگزار شده است.
۳۰ خودرو در این مسابقه شرکت کردند، به عبارتی ۶۰ نفر شرکت‌کننده در آن حضور داشتند. این مسابقات خانوادگی به صورتی پازلی بود که یک نفر به صورت نقشه‌خوان و یک نفر راننده بود. شروع مسابقه ساعت هشت صبح روز جمعه یازدهم بهمن ماه از مسجد امیرالمومنین منطقه ششصد دستگاه و پایان همچنین همین نقطه بود. مسافت و سرعت از قبل تعیین شده‌است و باید بر اساس سرعت و مسافت تعیین شده زمان را محاسبه و در زمان مقرر به مقصد برسند.
جایزه به پنج نفر اول تعلق می‌گیرد، پنج نفر اول لوح تقدیر اهدا می‌شود و سه نفر اول باتوجه به اسپانسر این مسابقه شهرداری منطقه سه، روح الله مرادی‌‌زاده می‌باشد در پایان مسابقه اعلام می‌شود.

30خودرو در قالب 60 نفر به صورت رالی بانوان شرکت کردند. به تمامی شرکت‌کنندگان لوح تقدیر داده شد. همچنین به ۳ نفر اول جوایز نقدی ازجانب شهرداری منطقه سه بندرعباس تقدیم شد.

نتایج نهایی این مسایقه:

اسامی ۵نفر اول مسابقه به شرح زیر است: نفر اول حمیده نوری‌مند و نقشه خوان ماندانا آل‌یاسین، نفر دوم پریناز فرنگیس‌زاده و نقشه‌خوان رضا ایسینی زاده، نفر سوم فاطمه افسر و نقشه‌خوان علی جهانگیری، نفر چهارم ژاله مقدسی و نقشه‌خوان رضا سنگر زاده و نفر پنجم فاطمه جوادی‌پور و نقشه‌خوان زهرا فیروزی می‌باشد.

  

منتشر شده: 1
Fateme
۱۸ امرداد ۱۳۹۹
Aaalie vaqan
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها