پرونده تمساح خلیج ،یکی از بزرگترین پرونده ها ی کشور



معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: این پرونده بزرگترین پرونده قاچاق مواد مخدر بوده است که فقط 300 صفحه  کیفرخواست، چندین صفحه رای و 50 صفحه رای دیوان کشور داشت .
به گزارش صبح ساحل، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته در این جلسه  با بیان اینکه مسیر حمل و قاچاق  مواد موادمخدر به کشور چندی است تغییر یافته و از خشکی به سمت دریا و مناطق جنوبی  تغییر مسیر داده است گفت:دستگیری ها و پرونده های که تشکیل شده  حکایت از همین  موضوع دارد که  انسجام دستگاه هایی مثل نیروی انتظامی، قوه قضاییه، اطلاعات در سال‌های اخیر در امر مبارزه با مواد مخدر بسیار موفق بوده اند.
وی به پرونده تمساح خلیج اشاره ای کرد و   یکی از بزرگترین پرونده ها  بعد از انقلاب دانست و گفت: این پرونده بزرگترین پرونده قاچاق مواد مخدر بوده است که فقط 300 صفحه  کیفرخواست، چندین صفحه رای و 50 صفحه رای دیوان کشور داشت .عمرانی با بیان اینکه  در راستای امر مبارزه با مواد مخدر استراتژی‌های مهمی داریم ،یکی کاهش و جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهرها است گفت: ما معتقدیم این افراد علاوه بر اینکه امنیت اجتماعی و انتظامی شهر را به دلیل ارتکاب جرائم خُرد به خطر می اندازند چهره شهر را نیز بیمار جلوه می‌دهند که در نتیجه موجب افسردگی و ایجاد یاس در مردم می‌شود.
وی افزود:در این زمینه اقدامات خوبی شده و سعی کرده ایم با مدیریت ستاد و کمک نیروهای انتظامی نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و ... با جمع آوری و معرفی این افراد به اردوگاه­‌های ترک اعتیاد آنها را مداوا کرده و به جامعه بازگردانیم.
معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت:مبارزه با مواد مخدر یک مبارزه ملی محسوب می‌شود و به همین دلیل نظارت دقیقی بر تمام پرونده‌های مهم کشوری که در این خصوص تشکیل می‌شوند، وجود دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها