معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:

آمادگی کامل مراکز درمانی و تیم‌های بهداشتی برای بروز احتمالی ویروس کرونا



به گزارش صبح ساحل، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، آموزش به مردم و اطلاع‌رسانی صحیح و واقعی را در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موثر دانست و گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آموزش به مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

دکتر سعید ناجی در جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته دستگاهی اجرایی در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع احتمالی ویروس کرونا در استان، با بیان اینکه مردم نقش اساسی در پیشگیری از بروز این بیماری دارند، خاطرنشان کرد: نهادهای دولتی هم باید به درستی به وظایف خود عمل کرده و در راستای تقویت نظارت و بازرسی و خدمات درمانی تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت خانواده ها در ارائه آموزش به کودکان و نوجوانان، افزود: اطلاع رسانی آموزش و پرورش به دانش آموزان و صدا وسیما به مردم باید بخوبی صورت گیرد.
 
ناجی افزود: خوابگاه‌های دانشجویی و سربازخانه ها باید نحوه اطلاع رسانی و آموزش های لازم را فرا بگیرند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اين که همه مرزهاي دريايي و هوایی با حضور تيم هاي بهداشتي و درماني تحت کنترل قرار دارند و افراد در تردد اين مرزها رصد مي شوند، گفت: تمامي مراکز درماني و بيمارستاني استان نيز بر بروز احتمالی این ویروس آمادگي كامل دارند.

وی با تاکيد بر اين که هيچ گزارشي از وجود اين بيماري در استان نشده است و همه شرايط تحت کنترل است، افزود: دانشگاه هاي علوم پزشكي هرمزگان با تشكيل ستاد آموزشي و اطلاع رساني، توصيه و مراقبت هاي مربوطه را اطلاع رساني مي كنند.

ناجی همچنین از صدا و سیما، خبرگزاری ها و نشريات محلي نيز خواست آموزش مورد تاکيد دانشگاه علوم پزشکی را در رسانه ها به درستي منعکس کنند.

وی با رد شایعات منتشر شده مبنی بر ابتلای افراد به ویروس کرونا در استان،گفت: تا کنون هیچ موردی از ابتلا به این بیماری در کشور و این استان گزارش نشده و نباید به شایعات فضای مجازی در زمینه ابتلا و شیوع این بیماری توجه کرد.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها