تلفات کروناویروس به ۷۲۴ تن رسید/ مرگ شهروند آمریکایی در ووهان



مقامات چین با اعلام اینکه شمار تلفات کروناویروس به ۷۲۴ تن افزایش پیدا کرده از تشدید کنترل و نظارت در کانون شیوع این ویروس خبر دادند.

به گزارش صبح ساحل، مسئولان در شهر ووهان با مراجعه به دربِ منازل اقدام به کنترل دمای بدن افراد کرده و در صورت وجود موارد مشکوک به کروناویروس آنان را به محل‌های اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کروناویروس منتقل می‌کنند.  

روزنامه گاردین نوشت: آمارها حاکی از آن است که بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند که اکثریت آنان در چین سکونت دارند و همچنین دو سوم از آنان از ساکنان شهر ووهان و استان هوبئی هستند.

روز گذشته (جمعه) سازمان جهانی بهداشت (WHO) کاهش موارد ابتلا به کروناویروس برای دومین روز متوالی را که نشان دهنده پیشرفت در کنترل شیوع این ویروس است، امیدوار کننده دانست. هرچند، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۹۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در سراسر چین گزارش شده است.

به گزارش شبکه خبری CNN، همچنین سفارت آمریکا در پکن از مرگ یک شهروند این کشور در یکی از بیمارستان‌های شهر ووهان به دلیل ابتلا به کروناویروس خبر داد. به نظر می‌رسد این بیمار یک زن حدودا ۶۰ ساله بوده که علائم بیماری زمینه‌ای نیز داشته است.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها