یک کشته در تیراندازی اشتباه پلیس به پراید در بوشهر



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در خصوص تیراندازی ماموران پلیس به سرنشینان خودرو پراید و فوت یکی از سرنشینان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ جهانبخش طهماسبی در خصوص فوت راننده و جراحت سرنشین پراید در پی تیراندازی ماموران گشت پلیس بیان کرد: ساعت ۲ بامداد امروز ۱۸ بهمن ماه، ماموران انتظامی پاسگاه روستای نظرآقا از توابع شهرستان دشتستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید فاقد پلاک مظنون شدند که سرنشینان پراید به محض رویت عوامل انتظامی اقدام به فرار کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بلافاصله به تعقیب این خودرو پرداختند، خاطرنشان کرد: سرنشینان خودرو پراید با بی اعتنائی به دستور ایست پلیس و به قصد فرار از دست ماموران به مسیر خود ادامه دادند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با رعایت اصول تیراندازی ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی کردند گفت: راننده خودرو به دستور پلیس توجهی نکرد و به مسیر خود ادامه داد که در همین ارتباط ماموران با تیراندازی به سمت لاستیک خودرو قصد داشتند آن را متوقف کنند اما متاسفانه تیرها با برخورد به بدنه خودرو به راننده و سرنشین برخورد می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: متاسفانه راننده خودرو بر اثر شدت جراحت در صحنه حادثه فوت می کند و سرنشین آن توسط عوامل امدادی سریعا جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شد. وی ضمن تسلیت به خانواده فرد جان باخته در این حادثه تاکید کرد: این موضوع توسط پلیس در حال بررسی است

منبع: آفتاب نیوز

غیرقابل انتشار: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها