لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس به تجربه پتروشیمی باخت



تیم شهرداری بندرعباس در هفته بیست و ششم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم پتروشیمی بندر امام بود. 

به گزارش صبح ساحل، صعود تیم های پتروشیمی بندرامام و شهرداری بندرعباس به جمع هشت تیم مرحله پلی آف تا حدودی از حساسیت این تیم را کم کرده بود اما باز هم در گوارتر نخست شاهد یک بازی نزدیک از دو تیم بودیم. 

شهرداری ابتدا از حریف صاحب نام خود جلو افتاد اما در ادامه امتیازات نزدیک شد و در پایان گوارتر نخست این شهرداری بود که ۲۱ بر ۲۰ به برتری دست یافت.
در گوارتر دوم شاگردان رضا هنگام پور در شش دقیقه اول آن اصلا خوب نبودند و تنها ۴ امتیاز گرفتند و تیم پتروشیمی بسیار خوب عمل کرد و اختلاف را زیاد کرد.
در ادامه این گوارتر شهرداری به خودش آمد اما نتوانست جبران کند و نیمه نخست را ۳۸ بر ۴۲ واگذار کرد. 
در گوارتر سوم شهرداری بندرعباس تیم برتر بازی بود. 
بسکتبالیست های هرمزگانی در این گوارتر تمامی محاسبات تیم حریف را بهم ریخت و در پایان ۶۱ بر ۵۹ بازی را به پایان برد. در گوارتر پایانی بازی جذابی از دو تیم شاهد بودیم اما اشتباهات داوری تا حدودی بازیکنان وکادر فنی دو تیم را عصبی کرده بود. دو تیم هم پای همدیگر امتیاز می گرفتند اما در آخر تجربه به داد پتروشیمی بندرامام  رسید و این تیم با نتیجه ۷۹ بر ۷۳ به برتری رسید و دو امتیاز دیدار را از آن خودش کرد. شهرداری بندرعباس در آخرین بازی مرحله مقدماتی هشتم اسفندماه در سالن فجر بندرعباس به دیدار شیمیدور قم می رود.‌
شهرداری بندرعباس به تجربه پتروشیمی باخت
شهرداری بندرعباس به تجربه پتروشیمی باخت
  شهرداری بندرعباس به تجربه پتروشیمی باخت
   شهرداری بندرعباس به تجربه پتروشیمی باخت  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها