تمام فرهنگیان مدارس شهری و کارکنان اداری بندرعباس و شهر بندرلنگه از حق نوار مرزی برخوردار می شوند



مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از پرداخت حق نوار مرزی به فرهنگیان شهر بندرعباس و بندرلنگه در اسفندماه و همچنین برگشت بند تعجیل در ارتقاء شغلی برای فرهنگیان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(۲۴ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: با پیگیری و نامه نگاری های متعدد اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و مطابق نگارش جدیداعلام شده، تمام فرهنگیان مدارس شهری و کارکنان اداری بندرعباس و شهر بندرلنگه از حق نوار مرزی برخوردار می شوند.

وی افزود: این بخشنامه از دوم مهرماه ۹۸ لازم الاجرا است و معوقات چندماه گذشته همراه با حقوق اسفند ماه به حساب فرهنگیان این دو شهر واریز می شود.

دادی زاده اضافه کرد: فرهنگیان روستاهای بندرعباس و بندرلنگه ونیز بسیاری از شهرهای استان، برابر بخشنامه های قبلی از حق مناطق کمتر توسعه یافته ( نوار مرزی) بهره مند بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با اجرای رتبه بندی جدید، بند تعجیل در اجرای رتبه بندی از استان هرمزگان برداشته شده بود که با رایزنی های اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و جلسه با الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش،این تعجیل دوباره برای فرهنگیان استان هرمزگان به عنوان مناطق محروم قابل اجرا است.

دادی زاده تصریح کرد: این تعجیل از اول مهر ماه ۹۸ قابلیت اجرایی دارد و فرهنگیان در رتبه های ۱ الی ۵ تقسیم بندی می شوند.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها