قیمت خودرو ۲۶ بهمن ماه

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۹۱ میلیون / سایپا ۱۱۱ با قیمت ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید



قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به پنجشنبه (۲۴ بهمن) با کاهش متوسط ۶۰۰ هزار تومانی همراه است.
به گزارش صبح ساحل، بر اساس معاملات انجام شده امروز (۲۶ بهمن ۹۸) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به پنجشنبه (۲۴ بهمن) با کاهش متوسط ۶۰۰ هزار تومانی همراه است.

طبق آخرین قیمت بازار، کیا سراتو ۲۰۰۰ (اتوماتیک) و پژو ۲۰۶ صندوقدار (ساده) نسبت به قیمت روز خودرو در (۲۴ بهمن ۹۸) با کاهش ۳ میلیون تومانی به ترتیب با قیمت ۳۸۵ میلیون تومان و ۱۱۹ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس و پژو پارس با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۹۱ میلیون تومان و ۱۱۶ میلیون تومان به فروش رسیدند همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی به نرخ ۹۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۱۱۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو ۱۹۳ میلیون تومان و دنا (تیپ ۱) ۱۳۹ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت معامله شدند.

قیمت خودرو؛ ۲۶ بهمن

جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، شاهد نوسانات جزئی در نرخ خودروهای وارداتی هستیم.

بر اساس آخرین نرخ ها در بازار، نیسان جوک (اسپورت) نسبت به قیمت روز خودرو در (۲۴ بهمن ۹۸) با ثبات در نرخ به مبلغ ۶۳۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.هیوندای سانتافه . فول . ۶ رادار بدون تغییر در قیمت به مبلغ یک میلیارد تومان به فروش رسید.

قیمت خودرو؛ ۲۶ بهمن

منبع: باشگاه خبرنگاران
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها