کورس اسب دوانی منطقه جنوب شرق در میناب برگزار شد



به گزارش صبح ساحل، ذاکریان نسب، مدیر تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب گفت: مسابقات کورس اسب دوانى منطقه جنوب کشور به میزبانى شهرستان میناب در دو رده اسب هاى بومى و محلى و اسب نژاد عرب در دهکده ورزشی بسیج برگزار شد.

وی از برگزاری دو دوره مسابقات اسب دوانی از ابتدای امسال تا کنون در میناب خبرداد و خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات با مشارکت ۲۷چابک سوار از شهرستان های کهنوج ، قشم، بندرلنگه بستک، بندر عباس، رودان و میناب با هم به رقابت پرداختند.

مدیر تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب گفت: در رده اسب های با نژاد بومی و محلی اسب هومن با چابک سوارى صادق دریابر به مالکیت عبدالرحمان احمدی از شهرستان کهتویه اول شد.

مقام دوم اسب پلنگ با چابک سوارى سید یاسر زارعی به مالکیت موسی قادری از شهرستان کنگ دوم شد و مقام سومی به اسب جنگستان با چابک سوارى معین خوه به مالکیت خود ایشان از جزیره قشم رسید.

به گفته این مقام مسئول نیز در رده اسب های عرب به ترتیب، اسب نامیک با چابک سوارى مهدی آهن ماه به مالکیت علی امیر رسولی از شهرستان بندرعباس اول شد.

اسب پینوکیو با چابک سوارى حسن سرپرست به مالکیت عبدالله افتاده از شهرستان بندر لنگه نائب قهرمان این دوره کورس اسب دوانی شد و در پایان اسب پرواز با چابک سوارى سید یاسر زارعی به مالکیت صادق رحمانی از شهرستان بندر کنگ به مقام سومی این دوره مسابقات رضایت داد.

گفتنی است با حضور رییس تربیت بدنی سپاه استان هرمزگان،رییس هیئت سوارکاری استان هرمزگان ،دبیر هیئت سوارکاری استان هرمزگان به چابک سواران برتر حکم قهرمانى،تندیس و جوایز نقدى به مبلغ ۶۰ میلیون ریال اهدا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها