جشنواره ورزشی دخت نبی ویژه کارکنان بانو بندرعباس 

نفرات برتر معرفی شدند 



جشنواره ورزشی دخت نبی ویژه کارکنان بانو ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف ترویج ورزش همگانی دربین کارکنان ادارات شهرستان در رشته های تیراندازی با تفنگ ، دارت، طناب زنی و طناب کشی در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.
به گزارش صبح‌ساحل، این مسابقات با شرکت بیش از ۷۰ نفر از کارکنان بانو ادارات بندرعباس به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس برگزار شد و در پایان با حضور خانم ترکی مسوول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ، خانم فلاح مسوول ورزش بانوان شهرستان بندرعباس ، وحید حاجی زاده رئیس هیات روستای و بازی های بومی محلی شهرستان ، هاشم جعفری مسوول کمیته دارت استان ،رنجبری مسوول کمیته طناب کشی استان و خانم عالی پور مسوول برگزاری مسابقات تیراندازی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. 
در مسابقات تیراندازی زهره حسنی از بیمارستان کودکان با ۳۴ امتیاز اول شد. مینا کمال زاده از بیمارستان کودکان با ۲۳ امتیاز دوم و مژگان درا از آموزش و پرورش با ۲۲امتیاز در مکان سوم ایستاد. در مسابقات دارت زهره دهقان از بیمارستان کودکان با ۸۹ امتیاز در مکان نخست قرار گرفت. طاهره صادقی از تامین اجتماعی با ۷۱ امتیاز دوم شدو هانیه زارعی از اداره زندان بندرعباس با ۶۴ امتیاز در جای سوم ایستاد. دررشته طناب زنی سپیده مریدی از آموزش و پرورش ناحیه دو با ۱۰۲ حرکت بر سکوی قهرمانی ایستاد. نوشین حسنی از اداره آموزش و پرورش ناحیه دو با ۱۲۷ حرکت دوم و محبوبه نیساری از آموزش و پرورش ناحیه دو با ۱۱۰ حرکت و مژگان درا از آموزش و پرورش ناحیه دو با ۱۱۰ حرکت مشترکا سوم شدند. در رشته طناب کشی اداره بهزیستی شهرستان متشکل از زهرا نوشادی، زهرا عباس پور ، حلیمه ژند خو ،اعظم فلاح پور ،طاهره پور سالاری، عالیه زارعی و منصوره امیر زاده اول شدند. تیم‌ فنی و حرفه ای متشکل از سهیلا بهروزه، گلناز پور نصیری، بهاره صادقی، روح انگیز قادری، معصومه ارادالی، رویا ژاله و فیروزه علی پور در مکان دوم ایستادند.
    
    
       نفرات برتر معرفی شدند  نفرات برتر معرفی شدند   نفرات برتر معرفی شدند 
       
     نفرات برتر معرفی شدند 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها