لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان حریفان خود را شناخت



قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور انجام شد و آیندگان هرمزگان حریفان خود را شناخت.
 نماینده استان در گروه ششم این مسابقات با تیم های تیم های فولاد زرند ایرانیان،درسا لارستان،صدرازاهدان،شاهدرامک شیراز،هامون سیستان زابل،چابک شیراز و ایثار جیرفت هم گروه شد. تیم آیندگان هرمزگان در نخستین دیدار خود هشتم  اسفندماه در شیراز به مصاف شاهد رامک می‌رود. مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته  دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۴۵ تیم در شش گروه برگزار می‌شود. بازیکنان تیم آیندگان را در این دوره از مسابقات را  سعید باخویش ،حسن دهقانی، مهرداد خانه داری ، محمد امین سالاری،میثم سلیمانی،حامد زرجام،علی صابری،سینا بخشی، حسین رحیمی، حسن سپهری ،سعید اقتداری، امیر حسین اقتداری، رضا سالاری، محمدرضا رسولی، امیر مرادزاده، محمد حسین بازیار ، محمدامین رنجبر، محمد امین فارسی، علی جوذری ، علیرضا موسی فرد،آرمان پرواز و نوید آذری تشکیل می دهند. کادر فنی تیم هم هادی بزوال سرمربی ،  محمد حمزه‌پور مربی، عادل بزوال مربی، ذوالفقار مریدی مربی دروازه بان ها،معین رنجبریان مربی بدنساز ، عبدالرسول نیک پور پزشکیار ، هانی صادقی     پشتیبانی و تدارکات و مهدی جعفری سرپرست این تیم می باشند. اعضای کمیته فنی این تیم را ابراهیم دهقانی، محمودحمزه پور، علی پورطهرانی و مهرداد راهبر تشکیل می دهند. حمید رضایی از داوران پیشکسوت فوتبال هرمزگان   رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این باشگاه است . در این گزارش گفت و گویی با ایشان انجام داده‌ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.
 مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آیندگان هرمزگان:
تمام تلاش مجموعه آیندگان رسیدن به لیگ یک و بعد از آن هم لیگ برتر می باشد
 به عنوان نخستین سوال چه انگیزه ای باعث شد تا امتیاز لیگ دسته دوم را بخرید؟
یکی از مهمترین عاملی که باعث شد به دنبال سهمیه لیگ دو کشور باشیم این بود که خیلی از بازیکنان مستعد استان به چشم نمی آمدند و امکان این که همه آن ها در تیم آذرخش دیده شوند نبود به همین دلیل این امتیاز را خریدیم تا حداقل  تعدادی از فوتسالیست های هرمزگانی که لیاقت بازی کردن در مسابقات کشوری دارند دیده شوند.  
 فکر می کنید با نیروهای بومی بتوانید موفق باشید؟
 به همه هواداران و علاقمندان فوتسال این قول را خواهم داد در بد ترین شرایط در لیگ دسته دوم  ماندنی خواهیم بود  هرچند بیشترین نگاه خود را به لیگ یک داریم.
 آذرخش چوب عدم حمایت کافی را خورد و از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد آیا این درس بزرگی برای شما نبود که به سمت و سوی تیمداری نیاید ؟
شرایط آذرخش با ما فرق دارد . آن ها تیم لیگ برتر کشور  بودند و با تفکرات خاص،  ولی تیم لیگ دو شرایط آن فرق دارد و مشکلات آن به مراتب کم تر می باشد.هر چند همانند همه تیم‌های کشوری نیازمند حمایت هستم و در حال رایزنی با دوستان در خصوص اسپانسر باشگاه هستیم.
 اگر به لیگ یک صعود کنید امتیاز خود را واگذار می کنید یا برای رسیدن به لیگ برتر خواهید جنگید ؟
تمام تلاش مجموعه آیندگان رسیدن به لیگ یک و بعد از آن هم لیگ برتر می باشد و برای رسیدن به این مهم دست از هیچ تلاشی بر نمی‌داریم .
 چند نفر از بازیکنان و کادر فنی شما غیر بومی هستند؟
تمام تیم از کادر  گرفته تا بازیکنان کاملا بومی هستند  .
 آیا در صورت صعود به لیگ یک به دنبال جذب بازیکنان غیر بومی خواهید رفت یا همچنان به بازیکنان وکادر بومی اعتماد خواهید داشت؟
مطمنا شرایط در لیگ یک خاص تر خواهد بود  و اگر در آن   شرایط  قرار گرفتیم آن موقع تصمیم خواهیم گرفت .
 قرار داد مالی بازیکنان وکادر فنی چگونه است. آیا همه بازیکنان و کادر فنی قر ار داد مالی دارند؟
بله قرارداد  همه دوستان مالی  هست ولی جا دارد از تک تک دوستان از کادر گرفته تا بازیکنان تشکر و قدردانی کنم که در نخستین سال حضور در لیگ کشور مشکلات  مالی باشگاه را درک کرده اند و ما را در این مسیرکمک  کرده‌اند.
  برای یک فصل خصور موفق و قوی فکر می کنید چه میزان هزینه می خواهید؟
حدود ۴۰۰ میلیون تومان که برای این بودجه به دنبال جذب اسپانسر هستیم.
 مسوولان ورزش و سیاسی استان برای موفقیت تیم چه قول های داده اند و فکر می کنید وعده‌ها ی آنان  تا چه میزان عملی خواهد شد؟  جا دارد از همه عزیزانی که در این  مدتی که برای مسابقات آماده  می شویم  تشکر کنم. برای موفقیت باشگاه آیندگان تاکنون نمایندگان مجلس، محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان ، مظفر خادمی معاون ورزشی اداره کل، امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس ، عباس امینی زاده و قاسم رنجبریان رئیس و دبیر هیات فوتبال استان،  شهردار ان مناطق شهر بندرعباس ، هومن رفیعی ، روح الله مرادی زاده و مهدی رنجبر، محمد کارگران ،  محمد رضا جمشیدی ،سعدی رحمتی مدیر عامل شرکت حمل و نقل آسیا سیر خلیج فارس، اصحاب رسانه و مرتضی اسماعیلی ، محمد صادقی گیادهی، احمد کناری زاده و ذاکریان مدیران  عامل باشگاه‌های  لیگ برتری  استان که در خصوص انتقال بازیکنان به این مجموعه همکاری داشتند در کنار ما بوده اند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها