معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان:

آغاز رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان از ۹ اسفند



معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان استان هرمزگان از نه الی ۲۳ اسفندسال جاری خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، مرتضی رئیسی حسن لنگی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام آغاز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان، گفت: رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان استان از نه اسفند ماه ۹۸ رسماً کار خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: ستاد اسکان هرمزگان با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان فعالیت خود را از نه اسفندماه سال جاری آغاز می‌کند و تا ۲۳ اسفندماه ادامه پیدا می‌کند.

رئیسی حسن لنگی ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش هرمزگان برای پذیرایی از مهمانان نوروز ۹۹ تعداد ۱۹ پایگاه در مناطق مختلف استان و یک ستاد مرکزی و همچنین یک دفتر رهنما در ورودی شهر بندرعباس در نظر گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان با تعداد ۴۱۲ مدرسه در قالب سه هزار و ۴۳ کلاس درس و قریب به یک هزار نفر عوامل اجرایی، آماده پذیرایی از فرهنگیان سراسر استان‌های کشور می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر کلاس‌های مدارس، استان هرمزگان دارای یک باشگاه فرهنگیان در بندرعباس و سه باشگاه در جزیره قشم است.

رئیسی حسن لنگی گفت: در نوروز سال گذشته ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان پذیرای ۸۰۰ هزار نفر روز از فرهنگیان و خانواده‌های آنها بود که به ترتیب جزیره زیبای قشم، ناحیه یک و ناحیه دو بندرعباس، بیشترین شهرهای مهمان پذیر استان بوده‌اند.

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها