کشف یک تن و ۲۰۷ کیلومواد افیونی در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۲۰۷ کیلو انواع موادافیونی با دستگیری ۱۷ قاچاقچی و توزیع کننده در ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری یگان‌های انتظامی شهرستان‌های میناب و رودان با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی استان، در ۷۲ ساعت گذشته ۲۶ مرحله عملیات پاکسازی را اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها، ۸۷۴ کیلو تریاک، ۲۷۸ کیلو و ۸۴۵ گرم حشیش، ۵۵ کیلو و ۷۱۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۵۶۸ گرم سایر مواد جمعاً ۱ تن و ۲۰۷ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۷ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر توقیف شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این رابطه ضمن پاکسازی ۲۶ محله آلوده به توزیع مواد، ۲۳۰ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری و ۱۸ نفر از عوامل قاچاق مواد مخدر دستگیر وبا تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش عمومی شهروندان برشمرده و تصریح کرد: نیروی انتظامی با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها