مهم ترین روزنامه کشورهای حوزه خلیج فارس در 29 بهمن


نویسنده: سامیه طهورنیان

روزنامه کشورهای حوزه خلیج فارس در تاریخ 29 بهمن ماه( 2020February 18 ) به شرح زیر است.

روزنامه قطری Gulf Times از بزرگترین نمایشگاه جواهرات و ساعت قطر خبر داده است که هفته آینده، 24 فوریه در دوحه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه 127 غرفه دار از 14 کشور جهان حضور خواهند داشت. زیر بنای این نمایشگاه 33 هزار متر است که نسبت به سال گذشته رشد 12 درصدی را داشته است. این روزنامه با بیان اینکه این یک رویداد معتبر جهانی است گفته که این نمایشگاه در جذب غرفه دار رشد 65 درصدی را داشته است. در ادامه این روزنامه از ارسال 8 هواپیمای خط هوایی قطر ایرویز که حامل پزشک و خدمات پزشکی به کشور چین است، خبر داده است.

روزنامه کشورهای حوزه خلیج فارس در 29 بهمن ماه 

روزنامه کثیرالانتشار عمانی به نام عمان دیلی ابسرور در صفحه نسخت خود با تیتری از سلطان قابوس شروع کرده است. این روزنامه  میراث سلطان قابوس در منطقه خلیج فارس را صلح می‌داند. در ادامه گزارش به دست آوردهای منطقه‌ای و حتی درونی کشوری که سلطان قابوس بدان پرداخته اشاره شده است. از حل اختلاف بین احزاب و یا حتی میانجی گری بین ایران و دیگر کشورها.

در بخش دیگر این روزنامه از نمایشگاه بزرگ که به زودی در عمان برگذار می‌شود صحبت شده است. در این نمایشگاه بین المللی 946 ناشر شرکت می‌کنند.

این نمایگشاه که بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط (MBF) است در روز شنبه 22 فوریه  با مشارکت بسیاری از نشریات محلی، عربی و بین المللی، و تعداد زیادی از برنامه‌ها هستند افتتاح می‌شود.

در صفحه چهار این روزنامه از افتتاح بزرگترین مرکز آمار داده ای هوشمند خلیج فارس در هتل آل بوستان کاخ گزارشی آمده است.

وزیر فناوری و ارتباطات کشور عمان، آززا بنت سلیمان آل اسماعیلیه در خصوص این رویداد به خبرنگاران گفت که تمامی تمرکز این انجمن بر روی ایجاد شغل‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی و داده های آماری هوشمند است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها