لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان 

هرنگ جوان و جنوب انرژی بر پارسیان جشنواره گل به راه انداختند 



هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان عصر امروز برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، پنج دیدار از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان امروز در بستک، بستانو، بندرلنگه و پارسیان برگزار شد.‌ تیم ستارگان بستانو در ورزشگاه خانگی خود از تیم ملوان بندرعباس پذیرایی کرد. 
مسعود سپهری، علی عماری،فرزاد مرادی و مجتبی سردابه داوران این دیدار بودند. پاس در بندرلنگه با استقلال خونسرخ با قضاوت داوران‌ احمد مرشدی، رضا شرفی، عزیزالله محمدی وامیرمحمد قربانژادبازی کرد. هرنگ جوان در ورزشگاه تختی بستک به دیدار متحد معزآباد رودان رفت‌. افشین احمدی ، عیسی یلانبر ، و مهرداد پابیزان ایریرج شبانی داوران این بازی بودند. جنوب انرژی بر پارسیان با جبل برشهرو بازی کرد. محمد محمدی،محمد شریفیان مجید کشاورز و فرشید محامدی این بازی را قضاوت کردند. سیبه کوخرد در خانه با اتحاد رودان بازی کرد. داوران این بازی احمد رنجبرزاده،محمد رنجبر،جعفر ذاکری و عبدالواحد پژواک بودند. در این هفته تیم اتحاد دژگان به دلیل انصراف تیم شاهین بندرلنگه از مسابقات لیگ برتر استراحت داشت.
در بازی های انجام شده این هفته سیبه کوخرد دو بر یک و با گل های احسان دمی زاده و اسحاق کوچکی اتحاد رودان را شکست داد. تک گل تیم اتحاد رودان را رسول رستمی به ثمر رساند. جنوب انرژی بر پارسیان چهار بر یک جبل بر شهرو را شکست داد. مهران ختار، ابراهیم فرح، امین خاتمیان و قاسم شمسی برای جنوب انرژی بر پارسیان گلزنی کردند و تک گل تیم جبل بر شهرو را هم گل بخودی قاسم شمسی به ثمر رساند.  هرنگ جوان در یک بازی پرگل پنج بر صفر متحد معز آباد رودان را درهم شکست. عبدالخالق درخوش سه گل و محمد غلامی و جواد پناهی برای جنوب انرژی بر پارسیان گلزنی کردند. ستارگان بستانو در یک بازی نزدیک سه بر دو ملوان بندرعباس را برد. امیر مجنونی هر سه گل ستارگان بستانو را به ثمر رساند و حسام فولادی دو گل تیم ملوان را زد. پاس بندرلنگه در خانه از استقلال خونسرخ شکست خورد تا استقلال این هفته هم صدرنشین باقی بماند. سعید نیرومند برای پاس بندرلنگه و سبحان رستگاری و اصلان رمضانی برای استقلال خونسرخ گلزنی کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها