به همت هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد

کلاس داوری درجه سه با حضور ۲۵ شرکت کننده



کلاس داوری درجه سه فوتبال در بندرعباس برگزارشد.
به گزارش صبح ساحل، هومن رفیعی بندری رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: به درخواست کمیته داوران شهرستان  و گرفتن مجوز از کمیته داوران استان  و فدراسیون فوتبال یک دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان بندرعباس برگزار شد.وی بیان داشت : شهرستان بندرعباس به شدت با کمبود داور فوتبال مواجه است و این مشکل با این یک کلاس هم برطرف نخواهد شد.
رفیعی بندری گفت: به دنبال آن هستیم که هرچه زودتر مجوز برگزاری یک کلاس دیگر را از هیات استان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال بگیریم و آن گونه که به ما قول داده شده است این کلاس هم تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: فوتبال شهرستان بندرعباس نیاز شدید به داوران فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال دارد و اگر نتوانیم کلاس داوری برگزار کنیم یقینا به فوتبال شهرستان ضربه وارد خواهد شد.رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: برای دومین کلاس داوری درجه سه تا کنون 25 نفر ثبت نام کرده اند و به دنبال ثبت‌نهایی و گرفتن مجوز آن هستیم.
وی بیان داشت: با ظرفیتی که فوتبال ساحلی و فوتسال شهرستان بندرعباس دارد یقینا باید برای این دو رشته هم کلاس داوری برگزار کنیم که البته نام نویسی برای آن ها شروع شده است و در اردیبهشت ماه سال آینده این دو کلاس داوری هم برگزار خواهد شد.
رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: مدرس جوان و با دانش در داوری استان  داریم و باید از دانش این مدرس که جوانترین مدرس داوری فوتبال کشور است هم بهره ببریم.
وی اظهار داشت: کلاسی که چند روز پیش برگزار کردیم تدریس آن را عبدالمجید معماری مدرس خوب هرمزگانی برعهده داشت ودر این کلاس 25 نفر شرکت داشتند که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد و این گونه که بنده رصد کرده ام به زودی حداقل 15 نفر بر تعداد داوران بانو و آقای شهرستان بندرعباس اضافه خواهد شد.
رفیعی بندری گفت: از سوی کمیته داوران شهرستان تمرینات هفتگی برای داوران در نظر گرفته شده است تا داوران همیشه با آمادگی کامل در مسابقات حضور داشته باشند. همچنین به درخواست کمیته داوران برای داوران لباس های تمرینی و لباس  داوری مهیا شده است تا داوران علاوه بر این که در تمرینات با لباس های یک دست تمرینات آمادگی جسمانی خود را دنبال خواهند کرد در مسابقات هم لباس های یک شکل داشته  باشند.  وی در خصوص برگزاری مسابقات و حق الزحمه داوران شهرستان بندرعباس هم گفت:  داوران شهرستان تا کنون مسابقات فوتسال نونهالان و نوجوانان را به پایان برده اند و به زودی حق‌الزحمه آن ها پرداخت خواهد شد .
رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در مورد خداحافظی  روح الله قربانیان داور بندرعباسی هم گفت: ایشان در مسابقات کشوری که در سیرجان برگزار شد با قضاوت و مستطیل سبز خداحافظی کرده اند اما برای ایشان در یکی از بازی های شهرستان مراسم خداحافظی خواهیم گرفت و از کسی که سال‌هاست برای فوتبال این شهرستان و استان خدمت کرده است قدر دانی خواهیم کرد.رفیعی بندری اظهار داشت: فوتبال شهرستان بندرعباس زنده است و با زنده بودن خودش خون تازه ای در فوتبال استان جاری کرده است و هرگاه فوتبال بندرعباس تعطیل بوده فوتبال استان ضربه خورده است.
وی گفت: برنامه های زیادی برای فوتبال شهرستان بندرعباس داریم و یقینا در سال جدید همه خواهند دید که هدف ما از آمدن به فوتبال شهرستان سیاسی نبوده و تنها برای کمک به فوتبال آن هم فوتبال شهرستان وارد گود شده ایم.رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: در این چند ماهی که بنده سکان فوتبال شهرستان بندرعباس را برعهده گرفته ام همکارانم تلاش زیادی داشته اند که جا دارد از زحمات یکایک آن ها تشکر کنم .
     
کلاس داوری درجه سه با حضور ۲۵ شرکت کننده
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها