اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از اول اسفند درهرمزگان



به گزارش صبح ساحل، معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: این طرح نظارتی با مشارکت اتاق اصناف وتعزیرات حکومتی استان تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ ادامه می‌یابد.
عبدالرضا پیروی منش روز چهارشنبه بااعلام این خبر افزود: این طرح با هدف پیشگیری و مبارزباه با تخلف‌های صنفی وبهداشتی، کنترل ونظارت بر وضعیت بازار کالا وخدمات اولویت دار، حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل قیمت وتعادل در بازار اجرا می‌شود.
وی بیان داشت: ایجاد آرامش درفضای روانی جامعه، فراهم کردن زمینه مناسب برای تامین وتوزیع مایحتاج عمومی مردم، جلوگیری از تخلف احتمالی و رسیدگی فوری به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی از دیگر اهداف این طرح نظارتی است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان باتاکید براینکه با متخلفان و گران‌فروشان برابرقانون برخورد می‌شود، گفت: مردم می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و صورت حساب از واحدهای صنفی را به تلفن گویای ۱۲۴ این سازمان اطلاع دهند.
تمرکز گشت‌های نظارتی بر کنترل و نظارت برجایگاه‌های عرضه سوخت، نانوایی‌ها، قنادی و آجیل فروشی‌ها، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیت، هتل ومهمانپذیرها، مکان‌های تفریحی وتفرجگاه‌ها، رستوران و آشپزخانه‌های سطح شهر و نیز رستوران‌های بین راهی، میادین میوه و تره‌بار و عرضه کنندگان میوه و سبزی درسطح شهر، عرضه کنندگان گوشت و سایر مواد پروتئینی، سوپرمارکت‌ها، تعمیرگاه‌های اتومبیل، قالیشویی‌ها، کارواش‌ها و سایر بخش‌هاست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها