حضور در انتخابات به کشور اقتدار می‌دهد



مردم سیریک در این دوره مانند ادوار انتخاباتی گذشته با مشارکت بالای خود در پای صندوق های رای آماده خلق حماسه بزرگ دیگری هستند.

مشارکت مردم سیریک در انتخابات متعددی که در طول ۴۰ سال گذشته از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده و همپای ملت بزرگ ایران با حضوری باشکوه و مشارکت بالای خود در انتخابات همیشه حماسه شگفت انگیزی را خلق کرده‌اند.

مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رأی ثابت کرده‌اند که این مردم حامی و پشتیبان این نظام وانقلاب بوده‌اند و هیچ وقت اجازه نداده‌اند که کسی برای آنها تصمیم گیری کند.

مشکلات هم مانع مشارکت حداکثری سیریکی ها در انتخابات نمی‌شود

در طول این چند دهه میانگین مشارکت مردم سیریک در تمام انتخابات حداکثری بوده و می‌تواند این اتفاق یک رویداد مبارک برای این شهرستان به حساب آورد. به همین منظور مردم شهرستان سیریک ضمن اینکه از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری انتظار دارند که قدردان این حضور نیز باشند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند، به دنبال تحقق وعده‌های داده شده باشند، اما متأسفانه این موضوع در حد یک حرف و آمار بر روی کاغذ برای همیشه مانده است.

هر چند مشکلات شهرستان سیریک از جمله افزایش فقر، گرانی، مشکلات اقتصادی و حتی وعده‌های دست نیافتنی به گوش مسئولان رسیده ولی هنوز اقدامی که افزایش رضایت مردم را در پی داشته باشد رخ نداده است.

آب شیرین کن و اسکله چند منظوره سیریک از جمله پروژه‌هایی است که جزو وعده‌های چند ساله‌ای است که در تمام دوران انتخاباتی کاندیداها به مردم سیریک داده شده اما هیچگاه از حضورشان در پای صندوق‌های رأی نکاسته و مردم سیریک به این باور رسیده‌اند که برای رسیدن و دست یافتن به بهترین راه برخورداری از حق و حقوق خود، مشارکتشان در انتخابات است و به این امید به پای صندوق رأی می آیند که با حضورشان شاهد تحقق مطالباتشان خواهند بود.

حضوری که به کشور اقتدار می‌دهد

مردم با حضور فعال و مؤثر در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی توانسته‌اند در تحکیم قدرت و اقتدار کشور ایفای نقش کنند و همه به این نتیجه رسیده‌اند که با مشارکتشان و حضور فعال و مؤثر در تعیین سرنوشت خویش اقدام کنند.

فرماندارسیریک با مطرح کردن این عنوان که انتخابات در ایران جلوه عینی دموکراسی و مردم سالاری است بیان کرد: یکی از مهمترین جلوه‌های مشارکت مردم انتخابات است که در شهرستان سیریک مشارکت بالایی در انتخابات دارند.

احمد جمال الدینی با عنوان اینکه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان سیریک آمادگی برگزاری یک انتخابات سالم را در دوم اسفند ماه فراهم کرده‌اند، اظهار کرد: شهرستان سیریک همه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات با هدف مشارکت صددرصدی مردم، اعم از امکانات پشتیبانی و تجهیزات فراهم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سعی بر این است که فضا را فراهم کنیم تا مردم با خیال راحت رأی خود را به صندوق بیندازند، افزود: پیش بینی شعبه‌های ثابت و سیار برای اخذ رأی مردم پیش بینی شده است و ازخود مردم برای برگزاری این انتخابات همکاری گرفته خواهد شد.

جمال الدینی، مشارکت مردم در انتخابات مهمترین عنصر دانست و تصریح کرد: شهرستان سیریک از یک مشارکت خوبی در بحث انتخابات برخوردار است که درانتخابات پیش رو هم یک مشارکتی صد درصدی خواهند داشت.

وی به عوامل افزایش مشارکت مردم سیریک در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: وقتی مردم احساس کنند که انتخابات سالمی برگزار می‌شود، میل و رغبت به مشارکت در مردم بیشتر خواهد شد.

وی به یکی دیگر از عوامل مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم وقتی احساس کنند که در تصمیم گیری های سیاسی ودیگر تصمیمات کشور دخیل هستند موجب می‌شود که مشارکت بالایی داشته باشند.

فرماندار سیریک با بیان اینکه انتخاباتی برگزار می‌کنیم که شک و شبهه‌ای برای کسی ایجاد نشود، تصریح کرد: مردم با مشارکت خود در انتخابات صلح و آرامش به جامعه خواهند آورد.

وی به مقوله رقابت در انتخابات اشاره‌ای کرد و افزود: اصولاً انتخابات یک رقابت سالم است که منجر به آبروی نظام و امنیت در بر خواهد داشت.

جمال الدینی گفت: شهرستان سیریک از شهرستانهایی است که در تمام امور مشارکتی بالای صد درصدی داشته‌اند بخصوص در امر انتخابات و تصمیم گیری های سیاسی زیرا شعور سیاسی بالایی دارند.

در همین خصوص یکی از شهروندان سیریکی گفت: مردم برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق رأی حاضر می‌شوند و رأی دادن را برای خود یک تکلیف می‌دانند.

محمد زره زاده با اشاره به اینکه مردم شهرستان سیریک مدافعان حرم نظام جمهوری اسلامی هستند اظهار کرد: با وجود اینکه خیلی ازمردم مشکلات و وضع معیشت اقتصادی خوبی برخوردار نیستند اما باز در تمام امور از میزان مشارکت مردم سیریک کاسته نخواهد شد.

زره زاده، با بیان اینکه پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و با تاکید بر حضور بر پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم به این باور رسیده‌اند که با اجرای شدن حکومت دمکراسی در ایران اجازه تصمیم گیری به تمام مردم داده شده است و همین باعث حضور آنها در پای صندوق رأی شده است.

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها