مدیرعامل باشگاه خلیج‌فارس میناب:

بهنام بهرمانی از احتمال فروش امتیاز تیم فوتبال خلیج فارس میناب خبر داد



مدیرعامل باشگاه خلیج‌فارس میناب از احتمال فروش امتیاز تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، بهنام بهرمانی گفت: در دور اول مسابقات که با حضور تیم‌های پولدار و مطرح در گروهمان حضور یافتیم با کمک استاندار و خیرین توانستیم با اقتدار به‌عنوان تیم اول راهی دور نهایی شویم.

وی با بیان اینکه در دو اول ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که ۱۰۰ میلیون تومان آن از سوی استاندار هرمزگان پرداخت شد، اضافه کرد: اما در مرحله دوم به دلیل عدم‌حمایت‌ها و نبود منابع مالی سه بازیکن کلیدی خود را از دست دادیم و حتی در هزینه اعزام تیم هم با مشکل روبه‌رو هستیم.

بهرمانی با اشاره به اینکه در دیدار هفته نخست با نماینده یاسوج با ماشین شخصی و هزینه بنزین بازیکنان نیز راهی مسابقه شدیم، خاطرنشان کرد: در این دیدار ۱۱ بازیکن بیشتر نداشتیم که یک بازیکن اخراج و یک بازیکن دیگر مصدوم شد و به دلیل نداشتن یار تعویضی مجبور به حضور ۹ نفره شدیم.

وی با بیان اینکه پولی در اندوخته نداریم تا بتوانیم بازیکن جدیدی را جذب کنیم، اضافه کرد: دیگر کارد به استخوانمان رسیده و دیگر با تو بمیری و من بمیرم مشکلات تیم برطرف نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه خلیج‌فارس میناب با اشاره به اینکه با هرکسی که بگویید در استان هرمزگان و منطقه شرق استان صحبت کردم اما هیچ‌کس کمکی دیگر نمی‌کند، اظهار کرد: تیم خلیج‌فارس تنها نماینده میناب نیست بلکه نماینده یک استان است و امیدوارم تا شنبه برای این وضعیت فکری شود وگرنه مجبور به فروش امتیاز تیم هستیم.

وی با بیان اینکه اکنون از شهرستان ماهشهر به دنبال خرید امتیاز تیم خلیج‌فارس میناب هستند و توافقات اولیه صورت گرفته است، ادامه داد: مسئولان یا به تیم خلیج‌فارس کمک کنند تا در ادامه مسابقات حاضر شویم یا با فروش امتیاز موافقت کنند چون دیگر راه سومی وجود ندارد.

بهرمانی در پایان با اشاره به اینکه در هر دیدار خانگی بیش از ۴ هزار هوادار در ورزشگاه میناب حاضر می‌شوند، گفت: متأسفانه به‌جایی رسیده‌ایم که دیگر نه حامی داریم و نه کسی به فکر پشتیبانی از تیم خلیج‌فارس میناب است.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها