زندان جدید بندرلنگه درصورت تخصص اعتبار به سرعت ساخته می شود



مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: محل جدید زندان بندرلنگه جانمایی شده و درصورت تخصیص اعتبار، به سرعت کار ساخت آن آغاز می شود.

به گزارش صبح ساحل، مصطفی کیشانی روز پنجشنبه دربازدید از زندان فعلی بندرلنگه افزود: یکی از مشکلات زندان فعلی بندرلنگه قرار گرفتن دربافت شهری است که ضرورت دارد طبق قانون، شرایط لازم برای انتقال این زندان به خارج از شهر فراهم شود.
«اداره کل راه شهرسازی هرمزگان نیز در سال ۹۱ به تصویب جانمایی سایت زندان بندرلنگه در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان اشاره کرده است.
 تصویب این سایت در راستای اجرای قانون انتقال زندان ها و مراکز اقدامات تامینی و تربیتی موجود به خارج از شهرها مصوب سال ۱۳۸۰ انجام شده است. 
 سایت درنظر گرفته شده برای زندان بندرلنگه در فضایی به مساحت ۲۰ هکتار با رعایت حریم اماکن و تاسیسات دولتی مصوبه شورای امنیت کشور در کیلومتر ۲۰ جاده بندرلنگه به سمت پارسیان واقع گردیده است.» 
مدیرکل زندان های هرمزگان  درخصوص فعلی بندرلنگه یادآورشد: با وجود اینکه این زندان قدیمی ترین زندان هرمزگان است اما به بهترین شکل ممکن بازسازی شده  و هم اکنون شرایط بسیار مطلوبی دارد.
کیشانی تصریح کرد: اندرزگاه های بندرلنگه نیز شرایط بسیار خوبی دارند و بخش های بهداشت و درمان، آسایشگاه سربازان وظیفه و بخش های اداری استانداردهای لازم زندانبانی را دارند که رضایت مددجویان و کارکنان را به همراه داشته است.
مدیرکل زندان های هرمزگان، همچنین از اندرزگاه زندانیان بندرلنگه هم بازدید کرد و در دیداری چهره به چهره به بررسی مشکلات مددجویان پرداخت.
کیشانی در ادامه از مجتمع زندان باز بندرلنگه هم بازدید و بر رعایت نظم و انضباط و ارتقاء امنیت این مکان تاکید کرد.
مدیرکل زندان های هرمزگان بعد از بازدید از زندان بندرعباس، میناب، اردوگاه رودان، بازداشتگاه قشم و پارسیان به قدیمی ترین زندان استان در بندرلنگه رفت.

بندرلنگه در ۲۴۰کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها