چرا تعداد صندوق‌های رأی سیار در هرمزگان بالاست؟



به گزارش صبح ساحل، تعداد شعب اخذ رای در هرمزگان 1318 شعبه در نظر گرفته شده است که تعداد سیار آن 536 شعبه بیش از 40 درصد کل صندوق‌ها است. دلیل تعداد بالای این صندوق‌های سیار در هرمزگان را به نسبت دیگر مناطق کشور را از سعید ناجی معاون استاندار هرمزگان جویا شدیم.

سعید ناجی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: استان هرمزگان از معدود استان‌های کشور است که همچنان نیمی از مردم این استان در روستاها زندگی می‌کنند و پراکندگی روستا و ساختار جمعیتی آنها به گونه‌ای است که ما بیش از 60 درصد صندوق‌های اخذ رای مان در روستاها قرار دارد.

وی با بیان این که روستاهای بسیاری در هرمزگان شرایط سخت عبوری دارند، افزود: برای جمع‌آوری آرای این روستاها در مناطق مختلف استان از شعب سیار اخذ رای استفاده می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تأکید کرد: شعب ویژه‌ای نیز برای جمع‌آوری آرای عزیزانی که بر روی دریا در حال خدمت هستند در قالب صندوق اخذ رای دریایی نیز تدارک دیده شده است که بتوانند در انتخابات حضور یابند.

ناجی اضافه کرد: تمامی ساز و کارهای دقیق انتخاباتی از جمله هیأت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت در صندوق‌های سیار نیز وجود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها