خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان



امامان و خطیبان جمعه شیعه و اهل سنت در شهرستان‌های هرمزگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند.

به گزارش صبح ساحل،سید عبدالباعث قتالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: شرکت در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است.وی افزود: رعایت تقوا، عمل صالح و احترام به حقوق دیگران موجب کاهش مشکلات و بهبود شرایط جامعه می‌شود.


شهرستان میناب


حجت الاسلام علیرضا صفایی حایری امام جمعه میناب گفت: مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی دشمنان نظام را مایوس و دل دوستداران را شاد کنند.وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب را مشخص وابلاغ آن را صادر کند.


شهرستان قشم


حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم گفت: انتخابات از بارزترین جلوه‌های مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است که با رای خود مسئولان کشور را انتخاب می‌کنند.وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات بیانگر هوشمندی، انقلابی بودن، ولایتمداری و پایبندی ملت ایران به خون شهدا را به جهان مخابره کرد.


اهل سنت قشم


شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم گفت: دموکراسی یعنی مردم بتوانند برای آینده و سرنوشت خود و مملکتشان تصمیم بگیرند و به تصمیم شان ترتیب اثر داده شود.شیخ خطیبی افزود: حضور چشمگیر مردم در انتخابات امروز نشانه تعهد، دین باوری و ولایت مداری آنان است.


شهرستان بندرلنگه


حجت الاسلام سید محمدجواد رکنی امام جمعه بندرلنگه گفت: سعی کنید نمایندگانی به مجلس بفرستید که دارای شاخصه‌های انقلابی جهادی، پایبند به نظام و ارزش‌های اسلامی و در مقابل بیگانگان استوار و ثابت قدم باشند.


شهرستان پارسیان


حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: یقینا دشمنان از قوی شدن ما می‌ترسند و در پی تحریم انتخابات و یا به دنبال اختلال در بهره برداری از این‌حماسه حضور مردم هستند.


شهرستان حاجی آباد


حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد گفت: نخستین وظیفه نماینده منتخب، استفاده درست از مسئولیت و تلاش بی وقفه در رفع مشکلات مردم است.


جزیره هرمز


حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز گفت: هر کس که به کشور خود علاقه‌مند است و می‌خواهد در سرنوشت آن دخیل باشد وظیفه شرعی و قانونی او شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و تو دهنی زدن به دشمنان ملت است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها