مشارکت بیش از ۶۰۰ هزار نفر در انتخابات مجلس هرمزگان



استاندار هرمزگان از حضور و مشارکت بیش از ۶۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان خبر داد.

فریدون همتی بامداد سوم اسفند ماه در جمع خبرنگاران، با تشکر و قدردانی از حضور باشکوه و گسترده مردم استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: مردم هرمزگان بار دیگر حماسه‌ای بزرگ در انتخابات رقم زدند و تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده و حضور مردم در شعب، روند اخذ رای تا پایان ساعت ۲۴ دوم اسفند ماه در هرمزگان ادامه داشت.

استاندار هرمزگان افزود: روند شمارش آرا نیز پس از پایان فرآیند اخذ رای و بسته شدن شعب آغاز می شود و با اتمام شمارش، نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان اعلام می شود.

همتی تصریح کرد: مردم با این حضور گسترده خود یک جشن ملی و حماسه بزرگ را رقم زدند و از حضور و مشارکت گسترده آنان تشکر و قدردانی می نمایم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین تلاش گسترده‌ای برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات در هرمزگان داشتند و قدردان تلاش همه آنها هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها