دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در هرمزگان بستری هستند



مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به توضیح اقدامات صورت گرفته در خصوص دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش صبح ساحل، دکتر فاطمه نوروزیان ضمن تکذیب شایعات پخش شده در فضای مجازی، اظهار کرد:  دو بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های شهید محمدی بندرعباس و پیامبر اعظم قشم بستری هستند.
وی با بیان اینکه در صورت مثبت شدن بیماری به ویروس کرونا اطلاع رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راه انتقال این بیماری تماس با اشیاء یا محیط آلوده و فرد بیمار است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این بیماری ممکن است از راه تنفس نیز از فرد بیمار به فرد سالم منتقل شود، خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و رعایت فاصله بیش از یک متر با فرد بیمار ضروری است.
وی از همه هرمزگانی خواست از سفر و حضور غیرضروری در مکان‌های عمومی و شلوغ خودداری کنند.

منتشر شده: 2
یک هرمزگانی دشتی
۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام در بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان نیز مبتلا وجود دارد و اون بخش رو قرنطینه کردن لطفا اطلاع رسانی کنید
مریم
۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام. و ممنون از اطلاع رسانی تون. بله خوشبختانه تابحال موردمثبتی گزارش نشده.امابه دلیل شرایط عالی آب و هوایی استان هرمزگان و تعطیلی مدارس ودانشگاههادرسطح کشور امکان افزایش مسافربه استان وجوددارد
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها